Patrocina:

fira tecnològica

El Mobile va tenir 20.000 visitants presencials i uns 100.000 virtuals

GSMA destaca que el saló es va poder celebrar de manera «segura i exitosa»

El Mobile va tenir 20.000 visitants presencials i uns 100.000 virtuals

RICARD CUGAT

1
Es llegeix en minuts

El Mobile World Congress (MWC) 2021, celebrat entre el 28 de juny i l’1 de juliol passat, va registrar uns 20.000 visitants presencials i uns 100.000 de virtuals, segons les xifres difoses per l’organització, GSMA. Tot i que són xifres allunyades dels més de 100.000 visitants de les edicions prepandèmia, l’organització les valora com a punt de partida cap a la cita més «normal» del 28 de febrer al 3 de març pròxims, en l’edició 2022.

Una setmana després de la celebració del saló més atípic, GSMA n’ha fet una valoració, que va suposar el retorn a l’activitat després de la cancel·lació del del 2020. Segons aquesta entitat, la fira va tornar de manera «segura i exitosa». Mats Granryd, director general de GSMA, ha destacat «el recolzament de la comunitat» i el fet que el MWC21 «ha generat impuls» i ajudat «a reimaginar com seran els esdeveniments en el futur».

Sanitat i seguretat

Segons GSMA, el pla sanitari i de seguretat i una comunitat implicada han sigut essencials per portar a terme la fira. El pla, aprovat per les autoritats sanitàries catalanes, va ser desenvolupat específicament per a l’esdeveniment i posat en marxa en col·laboració amb Quironprevencion.

Notícies relacionades

John Hoffman, conseller delegat de GSMA Ltd., ha destacat que en l’edició d’aquest any s’ha tractat de «reactivar el negoci al reunir els ecosistemes verticals mòbils i adjacents al MWC21 en un entorn segur i saludable». Als 20.000 visitants presencials i els 100.000 a través de les plataformes dels socis del saló, a la fira hi va haver representació de 165 països, 117 dels quals van ser presencials; i prop de 1.000 expositors, patrocinadors i socis. També remarquen que «milions d’usuaris van poder accedir al contingut del MWC21 mitjançant la sindicació global a través de més de 1.000 mitjans nacionals i internacionals».

El focus en aquesta edició es va posar en la comunitat de ‘start-ups’ locals en el 4YFN (Four Years from Now), que es va celebrar en aquesta ocasió en el mateix espai que el MWC a la Fira de Barcelona

Temes:

Empreses