TECNOLOGIA

Marfeel doblarà la facturació aquest any, fins a 17 milions d'euros

La 'start-up' ha creat aquest any 49 nous llocs de treball

juan-margenat-y-xavi-beumala marfeel ferran-nadeu-

juan-margenat-y-xavi-beumala marfeel ferran-nadeu-

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Marfeel, la 'start-up' tecnològica especialitzada en publicitat per a mitjans en suport mòbil, preveu doblar aquest any la facturació i arribar als 17 milions d’euros.

El creixement de la firma, creada a Barcelona l’any 2011 per Xavi Beumala i Juan Margenat, és conseqüència de "treballar per a empreses editores més grans i en mercats més madurs en publicitat com els Estats Units, França, Alemanya, el Regne Unit i l’Amèrica Llatina", ha afirmat Margenat. 

La ‘start-up’, que té el recolzament d’inversors com Nauta Capital, BDMI i Elaia Partners, ha tancat els tres últims exercicis doblant la xifra de negoci. Actualment, el 80% de les vendes provenen de mercats internacionals, i la resta, del mercat espanyol.

Ocupació

El creixement de Marfeel el 2018 també ha anat acompanyat de la creació de 49 nous llocs de treball, la majoria, de perfil tecnològic (enginyers informàtics, analistes de dades i responsables comercials, entre d’altres), una xifra que representa un increment de la plantilla del 55% respecte al 2017. Per al 2019 l’empresa preveu arribar a una xifra de 200 empleats.

Notícies relacionades

Per suportar aquest creixement i el futur previst, la ‘start-up’ tecnològica ha ampliat també recentment les seves oficines situades a l’avinguda Josep Tarradellas de Barcelona, que passaran a ocupar una superfície total de 2.600 metres quadrats. A les oficines a Barcelona se sumen també les de Nova York des de fa més de tres anys, on l’empresa compta amb un equip de sis persones.

Marfeel compta amb més de 550 clients, majoritàriament, mitjans de comunicació digitals o blogs líders, la tecnologia dels quals permet convertir els llocs web en llocs mòbils d’utilització fàcil, adaptables i optimitzats per a la monetització, que ajusten dinàmicament el contingut i atreuen els usuaris basats en interessos i patrons de comportament.