RECOLLITS I TRENES
¿Com em pentino els dies de pluja?
Toni&Guy proposa una sèrie de consells perquè els cabells no s'encrespin amb la humitat

zentauroepp45991448 181122192139 /
Aquests últims mesos d’octubre i novembre s’estan batent rècords de precipitació anual a Catalunya. La famosa cadena britànica de perruqueries Toni&Guy proposa una sèrie de consells per tractar i pentinar els cabells durant els dies de pluja.
Tant els cabells arrissats com els llisos pateixen amb els dies plujosos. La humitat i l’electricitat fan que tinguen uns cabells encrespats.
"Deixa la melena per a un altre dia i opta per recollits i altres ‘hair looks’, com poden ser les trenes. Cua i monyos també són una bona opció per als dies plujosos. La primera regla fonamental és assecar-se els cabells completament, i la segona és que no surtis disparada al carrer després d’assecar-te'ls", recomana l’equip de perruquers, que afegeixen: "Després d’assecar-te els cabells, aplica-t’hi un sèrum i deixa'l actuar un mínim de cinc minuts".
En qüestió de productes, els estilistes destaquen els ‘antifrizz’, "perfectes per als dies plujosos, ja que contenen una formulació especial per segellar la fibra i donar-li més pes”. A més, també hi ha olis que donen pes als cabells i que eviten que sembli que hem ficat els dits en un endoll".
"Moltes vegades és inevitable, no obstant, quan notem la primera gota tendim a tocar-nos els cabells, i aquesta acció augmenta així que va caient més i més aigua. ¡No! Les nostres mans contenen olis naturals que embruten encara el més nostre cabell", conclouen.
Toni Mascolo i el seu germà Guy van fundar el primer saló Toni&Guy el 1963 a Clapham, Londres, al qual es van unir més tard els seus dos germans Bruno i Anthony. A finals dels 90, la companyia va passar d’un sol saló a més d’un centenar en més de 20 països.
Toni&Guy compta actualment amb més de 420 salons distribuïts en 42 països a tot el món, i ocupen 5.000 persones al Regne Unit i unes 2.000 més a tot el món. A Espanya ha obert perruqueries a Barcelona, València, Madrid i Mallorca.
Notícies relacionades
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Guerra a Ucraïna Trump es limita a amenaçar Rússia amb aranzels mentre rearma Ucraïna
- Comissió Bilateral Estat-Generalitat ERC veu insuficient el nou finançament: "La música sona bé, però les concrecions són mínimes"
- Finançament autonòmic Andalusia esclata contra l’acord de finançament amb Catalunya i el Govern li ofereix acollir-se al mateix model
- Successos La investigació de l’incendi de Paüls apunta a l’acció humana com a causa: negligència o provocat
- Estudi científic ¿Per què algunes persones necessiten posposar més vegades el despertador? La ciència té una resposta (i afecta més les dones)