Dolce & Gabbana llança un llibre sobre Messi
Les fotografies que il·lustren l'exemplar mostren la faceta més íntima del futbolista

Leo Messi posa per als modistes italians Domenico Dolce i Stefano Gabbana.
Lionel Messi s'ha convertit en l'estrella d'un llibre creat pels modistes Dolce & Gabbana. L'exemplar, de 152 pàgines, que es presentarà el 22 de juny durant la Fashion Week de Milà, descobreix la faceta més íntima del crac del Barça a través de fotografies.
"Un jove que va enfrontar l'adversitat amb valentia a la recerca del seu somni d'arribar a ser el jugador número u del món", diu la firma. Leo combina les seves gestes prodigioses al camp amb un estil de vida absolutament normal i moderat, amb un aspecte simple i un diàleg franc i directe. Per això, no solament s'ha convertit en l'intèrpret ideal de l'estil Dolce&Gabbana, sinó també d'una nova era», conclou.
- Selectivitat La nova selectivitat s’estrena a Catalunya amb un descens de notes i aprovats
- Selectivitat 2025 Els alumnes amb les millors notes a les PAU 2025 a Tarragona: "Donen molta 'bola' a la selectivitat, però no és per a tant"
- Un problema a l’alça Catalunya imposarà multes als pacients que agredeixin sanitaris
- Cimera a la Haia Trump amenaça Espanya amb una guerra comercial: «És terrible el que ha fet. Haurà de pagar el doble»
- Les tres millors puntuacions
- L’últim acte El vell camp va dir adeu amb el comiat d’Alba i Busquets
- Lliga número 38 dels blancs El Madrid guanya la Lliga aprofitant el primer ‘match ball’
- EL MERCAT DE FITXATGES Laporta emplaça l’Athletic que no interfereixi amb Nico
- Mobilitat Renfe proposa alternatives al tall de l’R3 de Rodalies
- València / Las Palmas Un home asfixia i apunyala la seva dona i el seu fill de 2 anys