Àlex Monner dóna la cara per a McQuinn
L'actor de 'Polseres vermelles' és la nova imatge de la cadena catalana multimarca de roba urbana, 'skater' i surfera
![L’actor Àlex Monner posa per a la campanya de la cadena de botigues McQuinn. L’actor Àlex Monner posa per a la campanya de la cadena de botigues McQuinn.](https://estaticos-cdn.prensaiberica.es/clip/fe8b46a0-c1fd-4a28-aeb7-3bde2db87c3a_alta-libre-aspect-ratio_default_0.jpg)
L’actor Àlex Monner posa per a la campanya de la cadena de botigues McQuinn.
Malgrat la seva joventut o precisament per això,Àlex Monner és un d'aquells actors que auguren una carrera plena d'èxits. L'intèrpret ja ens va deixar al·lucinats amb els seus papers en pel·lícules com 'Herois' de Pau Freixas i, ara, triomfa a la sèrie de TV3'Polseres vermelles', que interpreta el Lleó,un noi amb la cama amputada a causa del càncer.I ara també es converteix en un noi de moda com a imatge de la cadena catalana de botigues multimarca McQuinn.
Segons aquesta firma de botigues de robaurbana, 'skater' i surfera, que celebra el seu 40è aniversari, l'elecció del jove intèrpret respon alsvalors que transmet el Lleó, el seu personatge a la sèrie, pel qual està aconseguint gran èxit entre el públic més jove.
Monner remet a aspectes com l'energia, la forçai els valors fonamentals per a la joventut com són el companyerisme, la solidaritat, la fortalesa davant l'adversitat,la força de voluntat...
Notícies relacionadesA més de comptar amb Monner com a imatge, McQuinn ha decidit posar en marxa algunsprojectesper celebrar el seu40è aniversari. D'entre ells, en destaquen dos per la seva especial rellevància. En primer lloc, la cadena de botigues crea la seva pròpia marca. A partir de la tardor vinent, els seus espais oferiransamarretes i dessuadores per a nois d'entre12 i 27 anys. L'objectiu és complementar la seva oferta amb una peça de qualitat a un preu més assequible.
I com a segona acció destacada, després d'abandonar la moda femenina el 2012, a partir de la tardor McQuinn tornarà a oferir roba de noia de 5 marques seleccionades. La firma, especialitzada des de sempre en moda masculina,intenta respondre així a la demanda de moltes joves que a partir d'ara podran trobar les sevesmarques preferides:Roxy, Rams 23, Franklin & Marshall, DC i California Republic.
- Jocs Olímpics 2024 París oculta la foscor i exhibeix el seu decorat en els Jocs
- Handbol Les ‘Guerreres’ no compareixen i cauen amb estrèpit en el debut
- Tennis Moyá fa saltar les alarmes sobre la presència de Nadal a París
- Sèrie aclamada Com enamorar sense cursileries
- QUATRE HOSPITALITZATS Un brot de salmonel·losi en un bar deixa almenys 22 afectats
- Operació contra el narcotràfic Els EUA detenen ‘el Mayo’ i un fill del ‘Chapo’, líders del càrtel de Sinaloa
- Eleccions decisives Els comicis a Veneçuela desencadenen l’expectació mundial
- En clau europea Cordó parcial als ultres
- Pròxim Orient Hamàs demana venjar un dels seus líders mort en una presó israeliana
- Les polítiques de la Unió Europea Brussel·les empeny a acabar amb l’addicció a les xarxes socials tòxiques