A L'ENCREUAMENT DEL PASSEIG MARÍTIM
La zona de lleure del front marítim de Barcelona torna a tenir l'estand antimasclista
Al lloc s'oferirà informació sobre violència sexual i s'atendran les víctimes d'agressió o assetjament
img 0763-760x428
Per tercer estiu consecutiu, a partir del divendres 2 d’agost i fins al 24 de setembre, al front marítim, una de les zones de lleure de la ciutat de Barcelona més transitades durant la nit, disposarà d’un espai informatiu per assessorar i denunciar assetjaments sexuals o discriminacions per raó de gènere i orientació sexual.
L’estand, ubicat a l’encreuament del passeig Marítim amb el carrer de Trelawny, estarà obert les nits dels dijous, divendres i dissabtes entre les 22.00 i les 5.00 hores, per informar, sensibilitzar i atendre la ciutadania en relació amb l’assetjament i les agressions sexuals.
Personal especialitzat
En aquest espai hi haurà sis persones expertes en formació i amb experiència en l’abordatge de les violències masclistes. Dues d’elles seran a l’estand, oferiran informació sobre violència sexual i atendran les persones que hagin viscut situacions de violència o agressió masclista.
Notícies relacionadesLes altres quatre, de dues en dues, seguiran itineraris per la zona per sensibilitzar els vianants i entregar-los díptics informatius en català, castellà i anglès, i també podran actuar en cas de detectar alguna situació d’assetjament físic, verbal o agressió física.
Aquesta acció s’inclou en el conjunt de mesures de Barcelona Antimasclista i va acompanyada d’un protocol d’actuació coordinat entre la Guàrdia Urbana, els Mossos d’Esquadra, els serveis sanitaris i els serveis municipals d’atenció.
- DIA MUNDIAL DE LES HORMONES 2.000 substàncies que alteren les teves hormones: què són els disruptors endocrins i com evitar-los
- Temps Abril s’acomiada amb calor a Catalunya: la previsió del Meteocat per a aquest cap de setmana
- Televisió i més La gran cita de Dulceida
- Previsió meteorològica L’Aemet adverteix de l’arribada de ruixats i tempestes en àmplies zones de la Península a partir d’aquest divendres
- El conductor d’un bus de turistes a València dona positiu en cocaïna
