L’alcalde Bote divideix l’Ajuntament de Mataró en cinc grans àrees
L’alcalde de Mataró, David Bote, ha presentat el seu equip de govern per al mandat 2023-2027. Inclou sis tinences d’alcaldia, de les quals cinc estan comandades per regidors socialistes, i la restant, pel cap de llista d’En Comú Podem, Sergi Morales.
Els cinc tinents d’alcaldia socialistes són Miquel Àngel Vadell, Núria Moreno, Laura Seijo, Elizabet Ruiz i Xesco Gomar. L’executiu queda estructurat en cinc grans àrees: Bon Govern, Bona Gestió i Bona Governança; Mataró Segura; Ciutat Pròspera, Generació de Riquesa i Treball Digne; Ciutat Inclusiva i Saludable, i Ecologia Urbana.
Destaca el repartiment de les atribucions que va ostentar durant el mandat anterior l’exregidor socialista Juan Carlos Jerez, un dels homes forts de David Bote des que va assumir la seva primera alcaldia, l’any 2015. Així, Miquel Àngel Vadell estarà a càrrec de l’organització municipal des de la tinença d’alcaldia de Bon Govern, Núria Moreno s’encarregarà de la seguretat i Xesco Gomar encapçalarà l’àmbit d’Ecologia Urbana, que inclou les polítiques de mobilitat.
Notícies relacionadesPer part d’En Comú Podem, repeteixen els seus dos regidors. A més de Morales, que continuarà al capdavant de l’economia mataronina (com a regidor delegat de l’àmbit de Ciutat Pròspera, Generació de Riquesa i Treball Digne: Promoció Econòmica), Sarai Martínez tornarà a comandar les polítiques sobre vivenda a Mataró.
Més notícies de Mataró a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- CRISI AL CLUB BLANC "La prioritat de Mbappé és ell"
- Virginia Torrecilla, exjugadora del Barça i de l’Atlètic de Madrid: "Alexia Putellas és una jugadora que ha nascut per fer història"
- Una estrella sota sospita El madridisme es desenamora
- Ciclisme Vingegaard ataca i s’emporta la seva primera etapa al Giro
- Motociclisme Martín s’acosta al rècord d’inclinació de Marc Márquez
