Problema veïnal

Un grup de veïns denuncien l’ús il·legal de contenidors com abocador a Mataró

Denuncien l’augment en la presència de rates i la despreocupació per l’impacte en la salut pública

Un grup de veïns denuncien l’ús il·legal de contenidors com abocador a Mataró

JORDI COTRINA

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

Els veïns de la ronda Joan d’Àustria a Mataró han denunciat l’ús il·legal d’uns contenidors com abocador al seu barri.

Segons informa ‘Capgròs’, diversos vehicles arriben carregats d’escombraries i d’altres residus als contenidors, tant de dia com de nit, i la quantitat d’escombraries és tal que de vegades es desborda i s’amuntega al carrer.

Els veïns també han observat un augment en la presència de rates a l’àrea els últims mesos.

 

Els habitants es queixen que la utilització dels contenidors per part de gent d’altres llocs de la ciutat els impedeix fer-ne ús i no entenen d’on provenen aquests vehicles.

Notícies relacionades

A més, aquesta situació els preocupa per l’impacte negatiu que pot tenir en la salut pública i el medi ambient. Han sol·licitat a les autoritats locals que prenguin mesures per solucionar aquest problema i garantir que els contenidors s’utilitzin de manera adequada i legal.

Llegeix totes les notícies de Mataró a EL PERIÓDICO Mataró