CORONAVIRUS
L'Escola Pia de Mataró recapta fons per combatre la Covid-19 en escoles del Senegal
Els dies 19 i 20 de desembre se celebraran les Jornades de Futbol Solidari, que aquest any tindran un caràcter virtual
L'any passat es van aconseguir recaptar més de 7.500 euros que es van destinar a la construcció d'un centre de secundària
fcasals22013700 generico pelota futbol foto 123 160310181337
L’Escola Pia de Mataró (Maresme) celebrarà els dies 19 i 20 de desembre les Jornades de Futbol Solidari, coincidint amb els seus 25 anys d’història, per recaptar fons amb què mitigar els efectes de la pandèmia de Covid-19 als centres educatius del Senegal.
Tal com ha informat l’organització en un comunicat, sota el lema ‘Junts marcarem el gol que canviarà el món’, l’edició d’aquest any tindrà un caràcter virtual amb activitats en línia a través de les quals els participants podran fer aportacions voluntàries.
Els fons estaran destinats a recolzar les institucions educatives i socials de les Escoles Pies a l’Àfrica Occidental, que han vist les seves activitats amenaçades per l’arribada del coronavirus i la reducció del nombre d’alumnes que acudeixen.
7.500 euros el 2019
Notícies relacionadesL’any passat, les jornades van aconseguir recollir més de 7.500 euros que es van destinar a la construcció d’un centre de secundària de l’Escola Pia de Sokona, a la regió Niombato del Senegal.
Més notícies de Mataró en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- A Los Angeles Moren el director Rob Reiner i la seva dona, Michele Singer, apunyalats a casa seva, a Los Angeles
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
