Incendi extingit
Extingit un incendi que cremava l’exterior d’un hotel a Martorell
Deu dotacions de bombers han aconseguit apagar l’incendi

Els Bombers de la Generalitat han donat per extingit un incendi que ha cremat a l’exterior de l’Hotel Ciutat Martorell, ubicat a l’avinguda de Pau Claris.
L’avís al cos de bombers s’ha produït a les 11.29 h i el foc ha sigut extingit a les 12.00 h. L’ajuntament informa que ha cremat un aparell d’aire condicionat a la terrassa de la planta superior de l’establiment.
Notícies relacionadesEl foc no ha afectat l’interior de l’hotel i no hi ha hagut cap persona ferida. Tot i així, una trentena de persones han sigut desallotjades per precaució. A més de les deu dotacions de bombers, també s’han desplaçat a la zona una ambulància del SEM, tres patrulles de la policia local i dos motoristes.
Llegeix totes les notícies de Martorell a EL PERIÓDICO Martorell
- EL PROTAGONISTA DEL CLÀSSIC Lamine Yamal, el fenomen que desborda les precaucions: independitzat, xofer del club i una amistat amb Morad
- L’escola d’hostaleria deixarà de fer classes a partir de l’estiu
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- La nova vida de Lamine Yamal
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Successos Detingut un conductor borratxo per circular 15 km contra direcció a Olot
- Futbol El Barça es proclama campió de Lliga F i segueix amb pas ferm cap al pòquer de títols