Succés amb final feliç
Rescatat un nadó tancat en un vehicle a Alcorcón
La policia local va treure la petita sense que aquesta patís cap mal
La Policia Municipal d’Alcorcón va rescatar al carrer Virgen de Icíar una nadó de 10 mesos que s’havia quedat atrapada a l’interior del vehicle de la seva mare, sense que aquesta pogués obrir-lo. El dispositiu de rescat es va portar a terme dijous a la tarda. Segons va explicar la policia del municipi madrileny, la menor va ser rescatada «sense patir cap lesió».
Nuestros agentes 👮🏻♂️👮🏼♀️rescatan en C/ Virgen de Icíar a una niña de 10 meses 👶🏻 que se había quedado atrapada en el interior del vehículo de su madre (encerrada).
— Policía Municipal de Alcorcón (@PoliciaAlcorcon) 28 de enero de 2021
La menor es rescatada sin sufrir ninguna lesión. 👏🏻👏🏻#Alcorcón pic.twitter.com/GEowviaZ62
Recordatori sobre l’evolució de la pandèmia
Notícies relacionadesD’altra banda, els agents d’Alcorcón van recordar que des d’aquest dilluns els veïns de les àrees que superen els 1.000 contagis per cada 100.000 habitants, tenen restriccions perimetrals. Aquestes són, principalment, les zones bàsiques de La Ribota, Ramón y Cajal, Doctor Laín Entralgo i Doctor Trueta. «Controlem el trànsit de vianants a les zones amb restricció de mobilitat», van advertir, insistint que no es pot entrar ni sortir d’aquestes zones excepte per raons justificades.
🛂Controlamos el tránsito de peatones en las zonas con restricción de movilidad.
— Policía Municipal de Alcorcón (@PoliciaAlcorcon) 28 de enero de 2021
#FelizJueves pic.twitter.com/HDPGAWUlRP
Segons les últimes dades facilitades, la taxa d’incidència acumulada del municipi és de 967,08 casos. Xifres per les quals l’alcaldessa, Natalia de Andrés, es va mostrar «preocupada» aquests dies, i motiu pel qual dimecres passat 27 va insistir que creu que el millor seria aplicar limitacions a tot el municipi.
- Dia dels Treballadors CCOO i la UGT avisen d’un «polvorí social» a la marxa central de Màlaga
- Madrid celebra una jornada atípica sense Díaz ni els líders sindicals
- Dia dels Treballadors La pujada de preus i l’habitatge centren les reivindicacions del Primer de Maig
- Dia dels Treballadors PSC, ERC i Comuns situen la pujada salarial i l’habitatge com a prioritats
- Operació estratègica Puig reordena la cúpula directiva a l’espera de l’opa d’Estée Lauder
