ACCIDENT SOTA INVESTIGACIÓ
Crema sense ferits un camió de congelats a la M-40 de Madrid
Les flames es van estendre ràpidament, però el conductor va aconseguir parar-lo per poder baixar a temps

caion
Un camió que transportava congelats s’ha cremat en la seva totalitat a primera hora d’aquesta tarda a la M-40, sense que hagi deixat ferits, ha informat a Europa Press una portaveu d’Emergències Madrid. L’accident, les causes del qual ara s’investiguen, ha tingut lloc en el quilòmetre 46 de la M-40, a la calçada interior, en el terme municipal de la capital.
Quan han començat les flames, que s’han estès ràpidament, el conductor del camió l’ha parat i li ha tingut temps de baixar. Fins al lloc dels fets hi han acudit set dotacions de Bombers de l’Ajuntament de Madrid, els efectius del qual han sufocat les flames i han controlat que no es vessés combustible.
Notícies relacionadesA continuació, han refrigerat la càrrega del tràiler. Una unitat del Samur-Protecció Civil ha acudit al lloc dels fets en preventiu, tot i que no ha hagut d’atendre ningú.
Com conseqüència dels treballs dels equips d’Emergències, a les 16 hores s’ha mantingut tallat el carril dret i el central de la carretera de circumval·lació, concretament des del quilòmetre 46,5 fins al 44, sentit cap a l’A-5, segons dades de la Direcció General de Trànsit. La Guàrdia Civil investiga el sinistre.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’
- La guerra del Pròxim Orient Netanyahu truca al Papa arran de l’atac a l’única església catòlica de Gaza
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"