comportava un complement de 1.607 euros
L'oncle de l'alcaldessa de Móstoles renuncia a l'ascens
La primera edil ja va revocar el contracte a dit de la seva germana
noelia-posse
L’oncle de l’actual alcaldessa de Móstoles, Noelia Posse (PSOE), ha fet oficial la seva renúncia aquest matí en el registre de l’Ajuntament com a director tècnic administratiu d’Esports del Consistori, segons ha avançat la Cadena Ser i ha confirmat Europa Press.
Hector V. Posse, que fins al juny era funcionari de l’àrea de Cultura, va ser ascendit recentment a aquest càrrec que comportava un complement salarial de «1.607 euros al mes», nomenament del qual tant des de l’oposició, com des de Más Madrid Ganar Móstoles –que governen juntament amb PSOE i Podem a la localitat– havien demanat aclariments.
Notícies relacionadesDes del Govern local han volgut deixar clar que ha sigut ell mateix qui ha presentat la seva dimissió i que ho ha fet «malgrat tenir una trajectòria esportiva irreprotxable i estar ocupant un lloc de coordinador tècnic administratiu per al qual estava capacitat».
La notícia arriba després que la primera edil hagués de donar marxa enrere en el nomenament de la seva germana com a coordinadora de missatges i xarxes socials de l’Ajuntament de la localitat pressionada pels veïns, l’oposició, part dels seus socis de Govern i fins i tot representants regionals del seu partit.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Polítiques públiques Les cinc claus de la reforma de l’administració de Catalunya: de la reducció de la burocràcia a l’ús de la IA
- EMPRESARIS Amancio i Sandra Ortega, Rafael del Pino i Juan Roig acaparen la llista Forbes dels 100 espanyols més rics
- Polèmica entre les subcontractes La Generalitat detecta desenes de treballadors turcs sensepapers a les obres del Camp Nou
- Estadística de població Catalunya supera els 3.000 centenaris, el 83% dels quals són dones
- Home atrapat Rescaten un home tancat al recinte d'un prostíbul a Medinyà
- EL 7 DE NOVEMBRE Entrades per a l’entrenament del Barça al Camp Nou: de 5 a 10 euros i 2,5 en despeses de gestió
