CONTUSIONS I LACERACIONS
L'alcalde de Matalpino resulta ferit en l'últim dels 'boloencierros'
L'alcalde va haver de ser traslladat en ambulància a l'hospital perquè li posessin dos punts al braç dret després de ser colpejat per la pilota
boloencierromataelpinomadrid
L’alcalde de Mataelpino, Javier de los Nietos, ha resultat ferit en l’últim dels‘boloencierros’, celebrat a les festes de la localitat. Segons ha confirmat a Europa Press el cap de l’agrupació de Protecció Civil d’El Boalo, Alberto García, l’alcalde ha patit "laceracions i contusions al costat dret" amb una ferida "incisa" que ha necessitat "dos punts al braç dret".
De los Nietos, que participava en l’última carrera dels ‘boloencierros’l’última carrera celebrada aquest diumenge, va resultar ferit quan la bola va rebotar contra una de les palissades i va rebre l’impacte. Al lloc va ser atès per efectius de Protecció Civil i del SUMMA 112.
Notícies relacionadesPosteriorment va ser traslladat en ambulància fins a l’Hospital de Collado Villalba, on va ser atès per les contusions i donat d’alta "al cap de poques hores". En declaracions als mitjans de comunicació, De los Nietos ha assegurat que està "bé". "No ha sigut res, ha sigut un accident", ha afegit.
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Primera persona Mercè Torrentallé, presidenta de les entitats de Salud Mental: "Hem fet camí, però ara falta que la joventut s'impliqui"
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Any nou, les mateixes pors
- Club Entendre-hi + Animals i plantes ¿Com replantar l’arbre de Nadal després de les festes?
- Cas Koldo El jutge Puente denega l’autorització perquè Ábalos assisteixi a la comissió Koldo al Senat com va demanar el PP
- En contra del criteri de la Fiscalia El jutge obre judici oral contra Errejón per la presumpta agressió sexual a Elisa Mouliaá
