negociacions
Gabilondo es proposa per presidir la Comunitat de Madrid i busca el recolzament de Cs
Convoca una trobada amb Aguado, després de reunir-se amb Más Madrid i Unides Podem
Errejón, obert a investir el candidat del PSOE

GRAF4992. MADRID, 27/06/2019.- Los candidatos de PSOE-M y Más Madrid a la Comunidad, Ángel Gabilondo e Íñigo Errejón, respectivamente, durante la reunión esta mañana en la Asamblea de Madrid.- EFE/Victor Lerena /
El candidat del PSOE a la Presidència regional, Ángel Gabilondo, ha enviat una carta al líder de Ciutadans, Ignacio Aguado, per convocar-lo a una reunió amb l’objectiu de negociar sobre un document de bases per a un acord d’investidura a la Comunitat de Madrid.
En una roda de premsa a l’Assemblea de Madrid, Gabilondo ha anunciat que es postula com a candidat a la Presidència regional en la ronda de contactes que ha convocat el president de l’Assemblea de Madrid, Juan Trinidad, els pròxims dies 1 i 2 de juliol.
Gabilondo ha explicat que la seva candidatura és la que en aquests moments té més recolzaments a la Cambra regional i ha convidat als altres grups de la Cambra a prestar-li el seu suport.
Ha detallat que el PSOE ha treballat sobre el document de bases per a un acord d’investidura a la Comunitat de Madrid amb Más Madrid i amb Unides Podem, tot i que ha matisat que no és un document "tancat", sinó un punt de partida per avançar en un acord de govern a la regió.
Errejón s’obre
Notícies relacionadesEl candidat de Más Madrid a la presidència madrilenya, Íñigo Errejón, ha anunciat que ha pactat amb el PSOE recolzar la investidura com a president del seu candidat, Ángel Gabilondo, i s’ha mostrat disposat a arribar a "un acord mínim" que compti amb el recolzament, via abstenció o vot a favor, de Ciutadans.
En una roda de premsa a l’Assemblea de Madrid, s’ha unit a la iniciativa de Gabilondo de demanar el candidat de Ciutadans, Ignacio Aguado, una reunió per acostar actituds amb vista a formar un "Govern de regeneració", tot i que ha admès que segurament tindran "moltes diferències".
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- L’Apartur promou la "xivatada" anònima
- Ciutats amigues Tarragona s'agermanarà amb Voiron (França) aquestes festes de Santa Tecla amb el licor Chartreuse com a símbol d'unió
- Proposta del Govern La futura Llei del Taxi preveu eradicar les VTC urbanes a Barcelona i reservar aquest servei només al taxi
- Seguretat viària Més de 70.000 catalans estan en llista d'espera per examinar-se de la prova pràctica del carnet de conduir
- Pàrquing lliure Aparcar gratis a Barcelona: on estacionar sense pagar i sense multes
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."