Dins del 'cas Lezo'
La Comunitat de Madrid torna a denunciar irregularitats al Canal per 8,9 milions
L'acusació es dirigeix contra Edmundo Rodríguez, que va ser pròxim a l'expresident madrileny Ignacio González
canal-isabel
La Comunitat de Madrid ha tornat a interposar una denúncia davant de l’Audiència Nacional, en el marc del ‘cas Lezo’, en què acusa a el que va ser mà dreta de l’expresident Ignacio González a Llatinoamèrica, Edmundo Rodríguez, dels delictes d’administració deslleial, falsedat comptable i apropiació indeguda de 8,9 milions d’euros del Canal d’Isabel II.
Així ho han confirmat fonts del Govern regional, que han explicat que es tracta d’una denúncia interposada per l’Executiu que presideix Ángel Garrido davant del Jutjat d’Instrucció número 6 de l’Audiència Nacional, que investiga el ‘cas Lezo’, resultat d’una auditoria realitzada per l’auditoria Grant Thornton.
Com ha avançat ‘El Mundo’ i la cadena SER, la Comunitat, per mitjà d’Inassa, va sol·licitar a l’empresa auditora "la determinació de l’existència de possibles operacions fraudulentes" de les activitats que es van desenvolupar a Colòmbia. El resultat assenyala que existeix "evidència de la comissió de nous delictes, fins a ara no compresos en la investigació, de l’investigat Edmundo Rodríguez Sobrino" durant la seva etapa com a gerent de l’empresa i accionista majoritari de Triple A.
Notícies relacionadesLes mateixes fonts han detallat que s’han detectat que durant una etapa amb Edmundo Rodríguez al capdavant es van estar encarregant uns treballs que no es van arribar a realitzar mai, cosa que va produir una descapitalització en la companyia.
El president madrileny, Ángel Garrido, que va ser al seu dia president del Canal, ha defensat en una entrevista a TVE: "L’‘operació Lezo’ es va descobrir perquè el meu equip va denunciar davant de la Fiscalia un conjunt d’irregularitats que ens van semblar rares. Vam haver de prendre aquesta decisió".
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Famosos La nova casa de Lamine Yamal, antiga llar de Piqué i Shakira, va baixar 3 milions de preu: aquest és el motiu
- 'El segon cafè de La2Cat' L’Editorial de Cristina Villanueva: La Llei ELA, un any aprovada en va
- Comunicació Investigats nou directius de TV3 i Catalunya Ràdio per presumptes sobresous
- Famosos L’església de Girona del predicador Dani Alves confia en la seva influència per «portar l’evangeli a Espanya», tot i que confirma que la seva aparició va ser puntual
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
