COMUNITAT DE MADRID
Cifuentes, objecte de burla a Twitter: el missatge del passat que alertava del robatori, el seu homenatge a Olay i tots els mems

zentauroepp43072491 graf2023 madrid 25 04 2018 cristina cifuentes durante la180425121423 /
La notícia que la presidenta de la Comunitat de Madrid, Cristina Cifuentes, que acaba de dimitir, havia sigut sorpresa una vegada robant en un supermercat de Vallecas, tal com ha confirmat aquest dimecres la difusió per OKDiario del vídeo que va recollir aquell moment, corria com a rumor ja l'any 2012 i en va quedar rastre a Twitter.
Precisament el 13 de maig del 2012, un any després que tingués lloc el succés, el compte de l'Assemblea Popular 15M Puente de Vallecas va preguntar directament a Cifuentes per aquest assumpte i en un missatge posterior va criticar que no hagués donat explicacions al respecte.
@ccifuentes ¿Es cierto lo que se comenta sobre su cleptomania o sobre que la retuvieran en 1Eroski por hurto de maquillaje? #AlasPlazas13M
— Asamblea Puente VK (@AsamPuenteVK) 13 de mayo de 2012
Un dia més tard i en resposta a un altre usuari, el compte de l'Assemblea Popular 15M Puente de Vallecas criticava una intervenció de Cifuentes, a qui es referia com a "algú incapaç de desmentir informacions sobre la seva retenció per robar cosmètics a Eroski".
El 2016 es va tornar a parlar d'aquest assumpte però en un context diferent. El diari El Español va publicar que "rivals del PP van encarregar espiar Cifuentes i difondre el rumor que era cleptòmana" el 2015, amb l'objectiu de frustrar la seva candidatura a la presidència de la Comunitat de Madrid. Segons aquesta informació, van contractar un detectiu, van indagar en el seu historial i "van plantejar gravacions en un supermercat".
Per una altra banda, també ha transcendit un tuit del 2010 (abans de produir-se el suposat robatori) en què Cifuentes deia que era a "l'entrega de les beques Olay".
De fet, la xarxa social ha reaccionat amb hilaritat davant la dimissió de la ja expresidenta regional. Aquests són alguns dels millors mems:
¿Crema? ¿Qué crema? pic.twitter.com/ZeTFe46rmW
— Raúl Navarro (@numero6) 25 de abril de 2018
¡Que ofertón he pillado en el Eroski! pic.twitter.com/Pqas38PLGi
— Tuan (@____tuan) 25 de abril de 2018
Para tener esa cara, hay que cuidarla 🙊 pic.twitter.com/4ekMKvVYJE
— Lidl España (@lidlespana) 25 de abril de 2018
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Infraestructures La Zona Franca invertirà 40 milions en la seu de Salut Pública de BCN
- Transports El Govern facilita la venda de Talgo a Sidenor amb l’entrada de la SEPI
- Junta general Inditex obrirà botigues a l’Iraq i inverteix en l’‘start-up’ Theker Robotics
- Tempesta judicial i política L’UCO busca diners de la trama Cerdán en feixos de bitllets amagats
- Els riscos de la xenofòbia Llibertat per als còmplices Un detingut a Mataró per incitar la "cacera" de migrants a Múrcia