NBA
L’onada de positius posa en risc el dia de Nadal de la NBA

Els responsables de la NBA contenen l’alè davant la situació que travessa la Lliga, amb més d’un centenar de positius i l’amenaça evident de suspensió que planeja sobre la jornada estel·lar del dia de Nadal amb cinc partits de primera línia.
Hawks-Knicks, Celtics-Bucks, Wariors-Suns (23h, Vamos#), Nets-Lakers (02.00, Vamos#) i Mavericks-Jazz conformen l’atractiu programa que va dissenyar la NBA per a una jornada amb tanta tradició com el Boxing Day de la Premier anglesa de futbol (es disputa des de la segona temporada, la 47-48) i que té un enorme impacte econòmic i de promoció a nivell global.
Notícies relacionadesEls equips arriben tremolant a aquest dia. Els Nets són dels més afectats, ja que tenen 10 jugadors inclosos en els protocols de salut (Kevin Durant, Kyrie Irving i LaMarcus Aldridge, entre d’altres), però els Celtics en presenten vuit (Al Horford, Jabari Parker i Juancho Hernangómez) set els Mavericks (Doncic entre ells) o cinc els Lakers (l’entrenador Frank Vogel, Bradley i Bazemore).
L’escenari ha obligat la NBA, tancada en banda a suspendre el campionat, a aprovar una normativa que permet a les franquícies fitxar un jugador amb contractes de deu dies per cada contagi. Així, s’ha obert la porta a tornades inesperades (el retirat Joe Johnson als Celtics i Isiah Thoma als Lakers) perquè l’espectacle continuï.
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Tribunals Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Manresa Un dels mossos que va participar en el rescat d'una menor al Cardener: "Em va sortir de dins, veia que la nena s'estava ofegant"
- Humor ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Govern de coalició Yolanda Díaz demana retirar l'ambaixador d'Espanya a Israel com a mesura de "pressió diplomàtica"
- Mobilitat Barcelona multa centenars de bicis compartides mal aparcades i farà fora les empreses que incompleixin el contracte
- «PER A ELL NO HI HA MILLOR CLUB QUE EL BARÇA» Deco: «Lamine no ha demanat ser el més ben pagat, el millor fitxatge seria la seva renovació»
- Finances públiques El Govern i ERC pacten destinar 200 milions a rehabilitar vivendes i crear noves places d’escola bressol
- Carapaz s’uneix a la festa per conquerir el Giro