mala estrena
Pau Gasol debuta amb derrota
Només va jugar cinc minuts i se'n va anar sense punts amb uns Bucks que van perdre davant els Suns, el pitjor equip de la Conferència Oest

gasol
Pau Gasol no va poder debutar amb victòria amb els Bucks de Milwaukee, el seu nou equip, el cinquè per al qual juga des que va arribar fa 18 temporades a l’NBA, que va perdre de forma sorprenent contra els Suns, el conjunt amb la pitjor marca de la Conferència Oest i el segon pitjor de la Lliga.
El gran dels germans Gasol, que la passada setmana va comprar el seu contracte als Spurs de San Antonio per fitxar la matinada de dilluns amb els Bucks, va arribar a Phoenix i el seu nou equip va caure derrotat com a visitant per 114-105 davant dels Suns de Phoenix.
El jugador de Sant Boi, de 38 anys, que va vestir la samarreta amb el número 17, va jugar cinc minuts en el segon quart i se’n va anar sense punts, al fallar els dos tirs de camp que va fer, inclòs un intent de triple, i la seva aportació va ser la de dos rebots defensius, a més de repartir una assistència i perdre una pilota.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez