Marc Gasol jugarà el seu tercer All-Star
Els tècnics elegeixen el pivot dels Grizzlies per completar la plantillla de l'Oest i reconeixen així la seva excel·lent temporada

Marc Gasol serà un dels jugadors que competiran al Partit de les Estrelles de la NBA, que es disputarà el 19 de febrer a Nova Orleans. L'espectacular temporada del pivot dels Grizzlies, de 31 anys, l'ha fet mereixedor de ser un dels elegits pels entrenadors per integrar l'equip de l'Oest. Serà la seva tercera aparició a la festa de l'All-Star, després del seu debut el 2012 i de la seva aparició com a titular el 2015, en una imatge que serà recordada pel seu salt inicial juntament amb el seu germà Pau.
Els números de Marc Gasol (20,6 punts, 6,1 rebots i 4,2 assistències de mitjana) són responsables en gran part de l'excel·lent actuació dels Grizzlies un cop passat l'equador de la competició (setens a l'Oest amb 27 victòries i 20 derrotes), i també confirmen que el pivot barceloní està totalment recuperat de la lesió que el va tenir vuit mesos de baixa la temporada passada, una fractura en un os del peu dret que li va impedir, entre altres coses, competir als Jocs Olímpics de Rio.
RÈCORD PERSONAL
El rendiment del jugador català en les últimes jornades està al nivell dels millors pivots de la Lliga i ha firmat partits amb 30 punts o més, inclòs el que va fer aquest dimecres davant els Raptors, en què va aconseguir el seu rècord personal d'anotació: 42 punts davant els Toronto Raptors, amb 5 triples de 10 intents, també la seva millor marca personal.
Notícies relacionadesEls suplents de l'Oest donats a conèixer aquesta matinada per la NBA són, a més de Marc, Russell Wetbrook (Thunder), Klay Thompson i Draymond Green (Warriors), Demarcus Cousins (Kings), DeAndre Jordan (Clippers) i Gordon Hayward (Jazz). L'equip titular que es va donar a conèixer el dia 20 és el format per Stephen Curry (Warriors), James Harden (Rockets), Kawhi Leonard (Spurs), Kevin Durant (Warriors) i Anthony Davis (Pelicans).
Els suplents de l'Est seran Isasiah Thomas (Celtics), John Wall (Wizards), Kevin Love (Cavaliers), Kyle Lowry (Raptors), Paul George (Pacers), Kemba Walker (Hornets) i Paul Millsap (Hawks). El quintet titular és Kyrie Irving (Cavaliers), Demar De Rozan (Raptors), Jimmy Butler (Bulls), Lebron James (Cavaliers) i Giannis Antetokounmpo (Bucks).
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"