LOTERIES DE CATALUNYA
Així serà el sorteig de la Grossa de Sant Jordi 2020
El sorteig extraordinari se celebrarà finalment el diumenge 26 de juliol després de l'ajornament pel coronavirus
El sorteig de la Grossa de Sant Jordi 2020 finalment se celebrarà diumenge, 26 de juliol, a les 12.00 hores, després que l’epidèmia del coronavirus impedís portar-lo a terme el 27 d’abril, la data prevista al principi.
Els premis de la Grossa de Sant Jordi s’atorgaran a partir de quatre extraccions. La primera, de cinc xifres i una sèrie, determinarà el primer premi –dotat amb 50.000 euros per butlleta– i quina butlleta s’emporta el premi extraordinari de dos milions d’euros.
Després s’extrauran el segon premi (20.000 euros per butlleta) i el tercer (10.000 euros per butlleta), i finalment un segon reintegrament que suposarà la devolució dels diners jugats.
80.000 números
Notícies relacionadesPer a la Grossa de Sant Jordi s’han posat a la venda 80.000 números (del 00000 al 79999), amb un total de 35 butlletes per número. El preu per butlleta és de 5 euros.
La venda de butlletes per a aquest sorteig es va reactivar el 21 de maig passat, després de dos mesos suspesa pels efectes de la Covid-19. Els beneficis de la Grossa de Sant Jordi es destinaran a la lluita contra el coronavirus.
grossa-sant-jordi
- Gastronomia Joan Roca, un dels millors xefs del món, revela els tres millors restaurants de Catalunya
- Informe del comitè científic La investigació del ministeri sobre l’origen de la pesta porcina a Catalunya torna a obrir la porta a la hipòtesi de l’entrepà
- Vaga Els sindicats ferroviaris desconvoquen la vaga a partir de demà després d’arribar a un acord amb Transports
- Eleccions a Aragó El PSOE no fa cap autocrítica després de la seva patacada a l’Aragó i consagra Pilar Alegría com a líder regional
- Jocs Olímpics Milà-Cortina 2026 Bernat Sellés, esquí de fons: «Les pistes de la Cerdanya han sigut el pati de casa meva»
