LOTERIA DE LA GENERALITAT
Cinquè premi de la Grossa de Cap d'Any 2019 per als números 62143, 82456 i 71026
Han sigut venuts a Barcelona, Sabadell i Palafrugell i estan dotats amb de 5.000 euros per bitllet premiat
El primer cinquè premi de la Grossa de Cap d’Any ha recaigut en el número 62143. La sort ha anat a parar a un supermercat Condis de Barcelona, a Montcada i Reixac i a Sabadell.
El segon cinquè ha sigut per al número 82536 i s’ha venut a Sabadell, Barcelona i Gavà.
I el tercer cinquè ha recaigut en el número 71026 i s’ha venut a Palafrugell, Lleida i per internet.
Notícies relacionadesSeguiu el sorteig de la Grossa en directe aquí
Cadascun dels tres cinquens premis del sorteig està dotat amb 5.000 euros per butlleta. Els guanyadors tindran 90 dies per cobrar el premi a partir d’aquest dimarts 31 de desembre.

zentauroepp51534425 pla tancat de dos operaris instal lant el bombo per al sorte191231092753 /
Temes:
- Els rebesnets del Sabadell no van a l’opa
- El límit salarial del Barça s’enfonsa
- La vida s’obre pasa la Ciutat dels Morts
- Aquest cap de setmana L’arribada d’un raig polar aquest cap de setmana provocarà un descens tèrmic de fins a 10 graus i donarà pas a la tardor de forma abrupta
-
Ofert per
- Trucs per viatjar Això és el que has de fer perquè la teva maleta surti primer a la cinta de l’aeroport
- Advertencia als diumengers: Atenció en les excursions per la muntanya
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Barcelonejant Un editor fent d’alcalde
- Exdirectora del Mercat de les Flors Àngels Margarit: «A la nova directora del Mercat li recomano molta paciència»