Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO | Israel i Palestina: els perquès d’aquesta cruenta guerra
El conflicte ja té una història que suma més d’un segle. El 1991 es va produir a Madrid una reunió en la qual la comunitat internacional i els principals actors d’aquesta guerra van decidir pactar posar punt final a les armes de manera progressiva. No va servir de res. Avui, aquesta guerra travessa un dels seus punts més complicats.
En aquest episodi del pòdcast d’EL PERIÓDICO xerrem amb Marta López, redactora en cap del suplement Entendre-hi +, d’El Periódico, i Ricardo Mir de Francia, que va ser corresponsal al Pròxim Orient d’El Periódico.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcasts, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- Receptes rodones La recepta definitiva per fer les millors mandonguilles casolanes
- Renovació en potència La universitat envelleix: més de la meitat de professors es jubilaran en els pròxims 20 anys
- CAS SEPI El jutge deixa lliure Leire Díez, l’expresident de la SEPI i el ‘soci’ de Cerdán al no demanar la fiscal el seu ingrés a la presó
- Eleccions a Extremadura Feijóo augura que Extremadura iniciarà «el canvi» per acabar amb la «degradació» de Sánchez
- Obituari Mor l’exdirectiu del Barça Gabriel Masfurroll
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
