França
El viudo de la professora de castellà assassinada a França l’acomiada amb un ball al seu funeral
La docent va perdre la vida en mans d’un alumne de 16 anys
El viudo de la professora de castellà de 52 anys assassinada al febrerper un dels seus alumnes en un institut de Sant Joan Lohitzune, al País Basc francès, ha volgut acomiadar la seva dona ballant per última vegada amb ella davant el seu fèretre el dia del seu enterrament.
Al viudo se li han unit un grapat de parelles, segons s’ha pogut veure en un vídeo publicat a través de les xarxes socials.
La dona moria en mans d’un estudiant de 16 anys de l’equivalent francès de 4t d’ESO, que va treure un ganivet de la seva motxilla per apunyalar-la al pit al costat de l’estèrnum, i li va provocar una aturada cardíaca.
El viudo de la profesora asesinada en Francia quiso bailar con ella una última vez: pic.twitter.com/c4gvsrLBkT
— Antonio Delgado (@adelgadoRne) 6 de marzo de 2023
Temes:
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Adéu als insectes: aquesta és la planta que has de posar a casa teva
- Un informe recent Koldo, Ábalos i Cerdán: així reconstrueix l’UCO 12 anys d’una relació que va derivar en presumpta trama de corrupció
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE