Brasil
Bolsonaro sol·licita un visat per seguir sis mesos més als EUA
«Florida serà la seva llar temporal fora de casa [Brasil]», ha dit l’advocat, que assegura que «necessita una mica d’estabilitat»
L’expresident del Brasil Jair Bolsonaro ha sol·licitat un visat de turista per poder mantenir-se als Estats Units sis mesos més, segons ha comunicat un dels seus advocats en una entrevista amb el diari britànic ‘Financial Times’.
«Florida serà la seva llar temporal fora de casa [Brasil]», ha dit l’advocat, Felipe Aleixandre, fundador de la firma AG Inmigration. L’expresident «necessita una mica d’estabilitat», segons Aleixandre, que ha deixat oberta la possibilitat que Bolsonaro sol·liciti un visat permanent.
Això es produeix després que Flavio Bolsonaro, fill de l’expresident, suggerís durant el cap de setmana que el seu pare podria tornar al Brasil «demà, d’aquí sis mesos o mai», segons se n’ha fet ressò el diari ‘O Globo’.
Notícies relacionadesLes informacions són contradictòries. Mentre que alguns com el president del Partit Liberal (PL), Valdemar Costa, diuen que podria tornar la setmana vinent, d’altres del seu cercle pròxim afirmen que no hi ha data encara decidida.
El mateix Bolsonaro va afirmar pocs dies després d’haver de ser ingressat en un hospital el 9 de gener per problemes abdominals derivats de l’apunyalament que va patir el 2018, que avançaria la seva tornada al Brasil perquè el tractin els seus metges. No obstant, es manté a Orlando, Florida.
- "Els comunicadors en ciència no hem d’espantar, però pinta malament"
- Mari Carme Òrrit Pires: Una bagenca a l’ull de l’huracà del drama dels desapareguts
- Ràbia i desconcert per la pallissa a un menor a Sant Joan de Vilatorrada: "Tant de bo no fos real, sinó intel·ligència artificial"
- Aparca sobre la vorera i acaba detingut per portar droga al cotxe
- Reforç de la línia La freqüència de la L1 del metro de Barcelona continua sent més baixa que la del 2022 malgrat el gran augment d’usuaris
