Crisi energètica
Alemanya inicia una missió per investigar les fugues del Nord Stream al mar Bàltic
Les quatre fugues, detectades simultàniament a finals del setembre als dos gasoductes destinats a transportar el gas de Rússia a Alemanya, van provocar un perjudici mediambiental massiu
La Policia i l’Exèrcit d’Alemanya han desplegat un equip d’investigació per aclarir l’origen de les fugues del gasoducte Nord Stream al mar Bàltic dues setmanes després de les explosions.
Agents de Policia han confirmat a DPA aquest diumenge que els agents havien sigut «desplegats al mar Bàltic, a prop de l’illa de Bornholm, amb el suport de la marina i un vaixell de la Policia Federal».
Les quatre fugues, detectades simultàniament a finals del setembre als dos gasoductes destinats a transportar el gas de Rússia a Alemanya, van provocar un perjudici mediambiental massiu.
Notícies relacionadesEn la missió d’investigació participen de moment una embarcació naval de recerca de mines amb soldats i una embarcació amb civils. Els bussejadors prendran imatges dels danys en les canonades.
El cap de la Policia, Dieter Romann, va presentar la setmana passada una sol·licitud a les forces armades alemanyes «per obtenir una imatge de la situació en relació amb els danys als gasoductes Nord Stream 1 i Nord Stream 2 del Mar Bàltic».
- L’empresa Corominas deixa un deute de 200.000 euros
- A Collserola Trobats 50 senglars morts dins del radi d’afectació de la pesta porcina africana
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- ÒBIT La il·lustradora i muralista Amaia Arrazola mor als 41 anys
- La Vall d’Hebron tanca 272 llits a l’estiu per falta de diners
