A l’estat de Virgínia
Ferit per trets de l’FBI un home que mirava d’accedir a l’edifici de la CIA
Pel que sembla, l’intrús és un home pertorbat mentalment que va voler travessar amb el cotxe la seu central de l’agència a Langley
L’home ha sigut traslladat a un hospital de la zona després dels trets i fins al moment no s’ha revelat la gravetat de les ferides

Agents de l’FBI van disparar aquest dilluns a un home que va intentar travessar l’entrada de la seu de la CIA a Langley, a l’estat de Virgínia, després que els agents de seguretat de l’agència d’intel·ligència estiguessin una hora negociant amb l’intrús i quan aquest va sortir de l’automòbil amb una arma.
L’enfrontament amb l’home, que va durar una hora i que va insistir en repetides ocasions que no pensava moure’s, es va acabar quan els agents de seguretat de l’edifici van mirar de moure el cotxe del camí on estava situat.
Això va provocar que l’intrús brandís una arma al sortir del cotxe, i va ser quan va ser disparat pels agents de l’FBI, ja que l’home havia afirmat que tenia explosius, una cosa que no ha sigut confirmada de moment.
Notícies relacionadesEls dos agents encarregats de la seguretat del quarter general de la CIA que van estar negociar amb l’intrús han explicat que estava mentalment pertorbat, recull NBC News.
L’home va ser traslladat a un hospital de la zona després dels trets, i de moment no s’ha revelat la gravetat de les ferides.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán