Ministeri de Salut
Itàlia imposarà una quarantena de cinc dies a viatgers procedents de la Unió Europea
Hauran de sotmetre’s a una prova de Covid abans de viatjar i, al final de la quarantena, hauran de fer un altre test de diagnòstic
Itàlia imposarà una quarantena de cinc dies per a tots els viatgers procedents de la Unió Europea (UE), segons ha anunciat aquest dimarts el ministeri de Salut.
Tots els viatgers provinents de la UE hauran de sotmetre’s a una prova de Covid abans de viatjar i, al final de la quarantena, hauran de fer un altre test de diagnòstic. La mesura ja estava en vigor per a tots els viatgers de països que no pertanyen a la UE.
Temes:
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"