Atrapada al vol
Vídeo Un repartidor salva una nena que va caure d’una altura de 12 pisos al Vietnam
La nena es va enfilar pels barrots del balcó diumenge a la tarda i es va quedar penjada a la part exterior, sostinguda amb un sol braç
Un repartidor va salvar la vida d’una nena de tres anys a l’agafar-la al vol quan va caure des del balcó del seu apartament, al dotzè pis d’un edifici a Hanoi, la capital del Vietnam, va informar aquest dilluns la premsa local.
Segons les imatges publicades per la web del diari Tuoi Tre, la nena es va enfilar pels barrots del balcó diumenge a la tarda i es va quedar penjada a la part exterior, sostinguda amb un sol braç, mentre els veïns del voltant donaven crits d’alarma perquè algú l’ajudés.
Nguyen Ngoc Manh, un repartidor de 31 anys que esperava un client a l’entrada del bloc d’apartaments, va sentir els crits, va sortir del seu cotxe i va pujar a una teulada de metall al primer pis, just a sota del balcó del qual penjava la nena.
«Després de pujar a la teulada d’uns dos metres d’alçada, la vaig veure caure. En aquell moment vaig relliscar, però vaig estirar els braços per intentar agafar-la. Per sort, va caure als meus braços, els dos vam caure i vam xocar contra la teulada de metall», va relatar el diari.
L’home va dir que es va espantar al veure sang a la boca de la nena i la va portar immediatament a l’hospital, on els metges van determinar que tenia una cama i un braç trencats, però la seva salut era estable.
Manh, que va dir que té una filla de la mateixa edat, va patir un esquinç, al qual va treure importància perquè havia pogut fer «una acte significatiu».
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern