Coronavirus

Sinopharm, primera vacuna xinesa que anuncia al país la seva eficàcia: un 79%

La farmacèutica ha demanat ja autorització al país asiàtic per comercialitzar-la

Un enfermero sostiene una de las vacunas contra la gripe que durante el día de hoy ha inyectado en el recinto habilitado en el Iradier Arena, en Vitoria, Álava, País Vasco, (España), a 13 de octubre de 2020. Bajo el lema ’¡Este año más que nunca, aléjate de la gripe!’, la campaña antigripal comienza este martes en Euskadi para los grupos considerados de riesgo, con la pandemia del coronavirus de fondo, y se prolongará durante seis semanas.

Un enfermero sostiene una de las vacunas contra la gripe que durante el día de hoy ha inyectado en el recinto habilitado en el Iradier Arena, en Vitoria, Álava, País Vasco, (España), a 13 de octubre de 2020. Bajo el lema ’¡Este año más que nunca, aléjate de la gripe!’, la campaña antigripal comienza este martes en Euskadi para los grupos considerados de riesgo, con la pandemia del coronavirus de fondo, y se prolongará durante seis semanas. / Iñaki Berasaluce (Europa Press)

1
Es llegeix en minuts
El Periódico

La farmacèutica estatal xinesa Sinopharm ha revelat avui que una de les seves candidates a vacuna contra la Covid-19 té una efectivitat del 79,34% i que ha sol·licitat autorització a les autoritats del país asiàtic per comercialitzar-la.

Notícies relacionades

Es tracta de la primera vacuna de les diverses xineses que han conclòs la fase 3 d’assajos que anuncia oficialment la seva efectivitat en el gegant asiàtic.

L’Institut de Productes Biològics de Pequín –subsidiària de Sinopharm, amb què desenvolupa aquesta vacuna–, ha afirmat que els resultats de la fase 3 de proves mostren que els seus nivells de seguretat són «bons», i que tots els participants han desenvolupat alts nivells d’anticossos, tot i que no fa menció a possibles efectes secundaris.