URGENT
Dos morts en un tiroteig en la base de la Marina dels EUA a Pensacola
L'autor ha sigut abatut i hi ha diversos ferits
zentauroepp51241970 files this us navy file handout photo shows the uss john f 191206151527 /
Dues persones han mort en un tiroteig a l’Estació Aèria Naval de Pensacola (Florida), una base de la Marina dels EUA. L’autor dels trets ha sigut abatut. Un nombre indeterminat de persones han resultat ferides i han sigut traslladades a hospitals, informen les autoritats. Les circumstàncies del succés no s’han aclarit de moment.
Minuts després que hagi sigut declarat el tiroteig, l’oficina del xèrif ha informat que l’autor ha sigut abatut. La Marina ha afegit en un comunicat que un «nombre desconegut de ferits han sigut traslladats a hospitals locals».
Dimecres, un mariner va disparar a tres civils a la històrica base militar de Pearl Harbor a Hawaii, i va matar dos d’ells abans de treure’s la vida. La base de Pensacola, que és a prop de la frontera de Florida amb Alabama, és un important lloc d’entrenament de la Marina i la llar del seu esquadró de demostració de vol acrobàtic, els Blue Angels. A la base hi ha més de 16.000 militars i 7.400 civils.
- Més traçat del metro sense nous combois
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- La cultura que ve 15 pel·lícules que marcaran el 2026 a les sales de cine
- Mendicitat digital Morir en directe per un repte d’internet
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Tractorades Protesta del camp contra el Mercosur: agricultors catalans tallen de matinada l’AP-7 i l’N-II a Pontós i francesos es planten davant la torre Eiffel
- Trànsit Interior no multarà per un període «raonable» conductors que no portin la balisa V-16
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Propòsits sense dreceres
- Negociació amb el Govern Sánchez i Junqueras pacten un nou finançament que garanteix l’ordinalitat i aportarà 4.700 milions més a Catalunya
- Èxit musical Joe Keery (Djo), el protagonista de ‘Stranger things’ que ha desbancat Taylor Swift a Spotify
