Després de la matança
Almenys 15 morts, entre els quals sis nens, en una operació contra gihadistes a Sri Lanka
Quan militars i policies intentaven entrar en un refugi d'Estat Islàmic, tres homes es van fer explotar i van matar tres dones i sis nens
undefined47853549 relatives light candles after burial of three victims of the190422180443 /
Almenys 15 persones, entre elles sis nens i tres dones, han mort la matinada d’aquest dissabte en un assalt de les forces de seguretat de Sri Lanka contra presumptes gihadistes, segons va informar la policia. En un moment en què militars i policies intentaven entrar en el que, segons les seves informacions, era un refugi del grup Estat Islàmic (IS) a Kalmunai (est), tres homes es van fer explotar.
A aquests morts s’hi afegeixen "tres homes més" trobats sense vida fora de la casa, sospitosos també de ser kamikazes, va afegir la policia.
L’assalt va donar lloc a més d’una hora d’intercanvi de trets, va indicar un portaveu de l’exèrcit, Sumith Atapattu. Els cossos es van descobrir en un registre posterior.
Notícies relacionadesLa policia i l’exèrcit van assenyalar també que un civil va ser víctima del tiroteig. Les forces de l’ordre no van lamentar ferits a les seves files.
Divendres, la policia havia anunciat que es va apoderar de 150 cartutxos de dinamita i una bandera del grup Estat Islàmic durant un registre a Sammanthurai, una ciutat propera. En aquest lloc s’hauria gravat el vídeo de reivindicació dels atemptats del Diumenge de Pasqua, segons els investigadors.
- Desnonament massiu Els desallotjats del B9 acampen sota una sortida de la C-31 a Badalona i Albiol diu que farà desmuntar les tendes
- Anàlisi L’advocat Martín-Duarte
- Urbanitat BCN aprova la nova ordenança de civisme, en vigor a principis del 2026
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Previsió meteorològica L’episodi de pluges intenses «estàtic» s’acarnissa a Badalona, el Maresme i el Vallès a l’espera de més precipitacions
- Crisi ramadera L’últim senglar infectat canvia l’escenari: «Reforçarem la vigilància en l’entorn de Sant Cugat per detectar més casos»
- Professor i pedagog Mor als 87 anys Joaquim Arenas, un dels pares de la immersió lingüística
- Escàndol internacional Trump, Clinton i la trama Epstein d’abús sexual: les claus
- Accident mortal Mor atropellada una jove de 20 anys que circulava en patinet a Sant Cugat
