AVÍS OFICIAL
Sri Lanka, en alerta pel risc de nous atemptats
"Hi pot haver més atacs. Hem d'estar atents", diu el viceministre de Defensa
El viceministre de Defensa de Sri Lanka, Ruwan Wijewardene, ha revelat aquest dimecres que els cossos de seguretat estan alerta davant de l’amenaça de nous atacs després de la cadena d’atemptats coordinats a esglésies i hotels de luxe a Sri Lanka que va matar 359 persones i que ha sigut reivindicat per Estat Islàmic.
"Hi pot haver més atacs. Hem d’estar atents en aquest moment, tindrem la situació sota control en els pròxims dies", va dir Wijewardene en una roda de premsa amb periodistes estrangers.
A poc a poc, les forces de seguretat estan revelant detalls dels autors dels atemptats. Segons els investigadors, un dels terroristes havia cursat estudis al Regne Unit i Austràlia. Un altre era una dona.
Temes:
- Canvis a l’octubre Així serà la nova 2 en català: una desconnexió amb Gemma Nierga, Oriol Nolis i Jordi Basté
- El bus X3, la nova línia exprés de TMB, dobla el nombre de viatgers
- No és delicte i no hi ha prova suficient
- Viatge oficial Un tifó impacta en el viatge de Salvador Illa a la Xina: una nit a Wuhu sense maleta
- Intervingut un grup de monges acusat d’actuar com una secta
- Necrològiques Mor Lorena Blanco: un infart acaba amb la vida de la fisioculturista als 37 anys
- ‘Streaming’ Netflix elimina el Pla Bàsic: data de desaparició i noves opcions
- Drets humans El Consell d’Europa denuncia casos de maltractaments en presons de Catalunya i comissaries dels Mossos
- Entrevista Samantha Hudson: «Una té por quan veus que amb cada canvi de Govern perillen els teus drets fonamentals»
- Visita oficial d’Illa Els ports de Barcelona i Xangai pacten crear un corredor marítim de zero emissions