AVÍS OFICIAL
Sri Lanka, en alerta pel risc de nous atemptats
"Hi pot haver més atacs. Hem d'estar atents", diu el viceministre de Defensa
El viceministre de Defensa de Sri Lanka, Ruwan Wijewardene, ha revelat aquest dimecres que els cossos de seguretat estan alerta davant de l’amenaça de nous atacs després de la cadena d’atemptats coordinats a esglésies i hotels de luxe a Sri Lanka que va matar 359 persones i que ha sigut reivindicat per Estat Islàmic.
"Hi pot haver més atacs. Hem d’estar atents en aquest moment, tindrem la situació sota control en els pròxims dies", va dir Wijewardene en una roda de premsa amb periodistes estrangers.
A poc a poc, les forces de seguretat estan revelant detalls dels autors dels atemptats. Segons els investigadors, un dels terroristes havia cursat estudis al Regne Unit i Austràlia. Un altre era una dona.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic