A l'Alt Atles
Assassinades dues turistes nòrdiques quan feien muntanyisme al Marroc
Les víctimes tenien ferides d'arma blanca al coll i han sigut trobades mortes a la seva tenda de campanya
lainz6157059 marruecos 6 4 2007 alto atlas foto xavier jubierre181217160056 /
Dues turistes europees han sigut trobades assassinades aquest matí en una regió del’Alt Atles marroquí on feien muntanyisme, segons han informat avui les autoritats locals marroquines en un comunicat. Les dues turistes, procedents de Noruega i Dinamarca, tenien ferides d’arma blanca al coll, va explicar la nota.
Totes dues es trobaven en una zona muntanyosa aïllada i no vigilada a uns 10 quilòmetres d’Imlil, en direcció de la muntanya Toubkal, un cim molt visitat per muntanyencs durant tot l’any.
Segons testimonis recollits per Efe entre muntanyencs de la zona, que han demanat l’anonimat, els cadàvers ensangonats de les dues turistes eren dins de la seva tenda de campanya, i han sigut trobats per uns altres muntanyencs francesos que han donat l’alerta a la policia.
Una zona molt popular
Immediatament, la vall s’ha omplert d’agents de policia, mentre que molts dels turistes han abandonat espantats la zona, han afegit les fonts.
Les autoritats han obert una investigació sota la supervisió de la Fiscalia General competent per dilucidar les circumstàncies del succés, ha remarcat la mateixa font.
La muntanya Toubkal és el cim més alt del Marroc i del nord de l’Àfrica amb 4.167 metres d’altitud, i és una muntanya generalment segura i molt popular entre els turistes de muntanya.
- CERCLES CONCÈNTRICS La mineria vol posar-se de moda a Espanya
- Sector vitivinícola La històrica Juvé & Camps abandona la DO Cava i passa a Corpinnat
- Indústria de defensa Santa Bárbara ofereix reconvertir fàbriques de cotxes per a tancs
- Informe de Tinsa "Símptomes d’esgotament" en el preu de l’habitatge
- Empreses Edibs compra Nuclio Digital School després d’un concurs de creditors
