POSSIBLE ATEMPTAT
La policia dispara contra un home a la catedral de Berlín
Un d'ells és un policia i l'altre un home que havia alterat l'ordre dins del temple

zentauroepp43600806 armed police cordon off the cathedral in berlin on june 3 2180603173802 /
La catedral de Berlín ha sigut acordonada després de produir-se un tiroteig a l’interior del temple entre un home i agents de la policia, amb un balanç provisional de dos ferits, segons la pàgina web del diari Der Spiegel.
D’acord amb aquest mitjà, un dels ferits és un policia, que anteriorment havia disparat a un home home que pel que sembla havia alterat l’ordre dins del temple.
Un fort contingent policial patrulla pels voltants del temple, informa una portaveu de la policia alemanya, sense concretar més detalls del que ha passat i a l’espera que s’aclareixi la situació. El tiroteig va passar a la catedral evangèlica de Berlín, situada al centre monumental de la capital alemanya i al costat de la denominada Illa dels Museus, un dels punts de més afluència turística de la ciutat.
- Eduardo Mendoza: "Tothom està indignat per alguna cosa, però jo no, vivim formidablement"
- HABITATGE Polèmica per l’anunci del Ministeri d’Habitatge: tres adults compartint pis desencadena una onada de crítiques
- El Govern sospesa la mesura ¿Es pot prohibir la compra d’habitatge per especular? ¿Ho pot fer Catalunya? L’estudi en què es basa Illa
- Incident a la ciutat Detenen un home a Girona per agressió sexual després de tocar-li els pits i escopir una noia
- Violència política Junts denunciarà per delicte d’odi el vídeo generat per IA de Sílvia Orriols trepitjant el cadàver de Puigdemont
- Barcelona, protagonista L’històric Forn de Sarrià renaixerà gràcies al Forn de Cabrianes
- LLIGA DE CAMPIONS Bellingham prolonga l’horari d’estiu del Madrid
- Mapi León: "He necessitat el meu temps per tornar amb Espanya"
- Cita literària Quatre magnífics del còmic conquereixen Kosmopolis
- Alejandro González Iñárritu, cineasta: "No crec en la perfecció; el que m’interessa és el rigor"