SUPERMERCATS SATURATS
Caos a França per un descompte en els productes de Nutella
Els establiments de la cadena Intermarché han viscut escenes de violència entre els consumidors per una rebaixa del 70% en els envasos de la marca de xocolata italiana

nutella
La cadena de supermercats francesa Intermarché ha provocat a França una autèntica situació d'histèria entre els ciutadans. El motiu, una rebaixa en el preu dels productes de la marca de crema de xocolata Nutella. La companyia de supermercats ha decidit aplicar un descompte de fins al 70%, i l'envàs tradicional de la marca, que a França té un preu de 4,50 euros, ha passat a valer 1,40 euros.
Llargues cues que superaven les 200 persones a primera hora del matí, cops i empentes per obtenir la màxima quantitat de productes de la firma i faltes de respecte i insults entre els consumidors.
Serieux ??!! Tout ça pour du Nutella ?! 😮 #Emeute #Nutella pic.twitter.com/UoNTmK78eE
— Kenny Le Bon (@kennyLebon) 25 de enero de 2018
Aquestes són algunes de les escenes violentes que s'han viscut aquest matí als establiments d'aquesta cadena. "Són com animals. A una dona li han arrencat cabells, a una altra senyora gran li han posat una capsa de cartró al cap i un home tenia la mà plena de sang", ha informat un client a un mitjà francès.
C'est quoi ces émeutes pour du nutella ? 😂@NutellaFR @intermarche vous êtes ouf on se croirez dans the walking dead !! 😝⚠️ pic.twitter.com/b2t3npZnuV
— GEEKMAP (@GEEKMAPyt) 25 de enero de 2018
Superats per la situació
Els encarregats d'alguns d'aquests comerços s'han vist superats per la situació i han trucat a la Policia. "Hem intentat calmar la situació, però els clients ens empenyien", ha declarat un treballador d'un supermercat Intermarché del centre del país al diari Le Progrès.
La directora d'un dels establiments a la ciutat de Metz, al nord-est de França, ha explicat a France Info que a les vuit del matí "la gent ja corria i es barallava. Estaven agressius, intentaven agafar els pots i ens amenaçaven".
La companyia italiana que produeix Nutella, Ferrero, ha comunicat a través del seu compte de Twitter que la firma no té res a veure amb el descompte fet pel supermercat. "Voldríem deixar clar que aquesta promoció va ser decidida unilateralment per Intermarché. Deplorem les conseqüències d'aquesta operació, que crea confusió i decepció en l'esperit dels consumidors", ha dit Ferrero.
[Opération promotionnelle #Intermarché #Nutella] Nous souhaitons préciser que cette promotion a été décidée de manière unilatérale par l’enseigne Intermarché.
— Ferrero en France (@FerreroFr) 25 de enero de 2018
Nous déplorons les conséquences de cette opération qui créent confusion et déception dans l’esprit des consommateurs.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos
- Barcelona, protagonista Una ‘spin-off’ del Clínic avança en el tractament de leucèmies
- La reaparició Bernal comença un altre viatge després de la lesió