SUPERMERCATS SATURATS
Caos a França per un descompte en els productes de Nutella
Els establiments de la cadena Intermarché han viscut escenes de violència entre els consumidors per una rebaixa del 70% en els envasos de la marca de xocolata italiana

nutella
La cadena de supermercats francesa Intermarché ha provocat a França una autèntica situació d'histèria entre els ciutadans. El motiu, una rebaixa en el preu dels productes de la marca de crema de xocolata Nutella. La companyia de supermercats ha decidit aplicar un descompte de fins al 70%, i l'envàs tradicional de la marca, que a França té un preu de 4,50 euros, ha passat a valer 1,40 euros.
Llargues cues que superaven les 200 persones a primera hora del matí, cops i empentes per obtenir la màxima quantitat de productes de la firma i faltes de respecte i insults entre els consumidors.
Serieux ??!! Tout ça pour du Nutella ?! 😮 #Emeute #Nutella pic.twitter.com/UoNTmK78eE
— Kenny Le Bon (@kennyLebon) 25 de enero de 2018
Aquestes són algunes de les escenes violentes que s'han viscut aquest matí als establiments d'aquesta cadena. "Són com animals. A una dona li han arrencat cabells, a una altra senyora gran li han posat una capsa de cartró al cap i un home tenia la mà plena de sang", ha informat un client a un mitjà francès.
C'est quoi ces émeutes pour du nutella ? 😂@NutellaFR @intermarche vous êtes ouf on se croirez dans the walking dead !! 😝⚠️ pic.twitter.com/b2t3npZnuV
— GEEKMAP (@GEEKMAPyt) 25 de enero de 2018
Superats per la situació
Els encarregats d'alguns d'aquests comerços s'han vist superats per la situació i han trucat a la Policia. "Hem intentat calmar la situació, però els clients ens empenyien", ha declarat un treballador d'un supermercat Intermarché del centre del país al diari Le Progrès.
La directora d'un dels establiments a la ciutat de Metz, al nord-est de França, ha explicat a France Info que a les vuit del matí "la gent ja corria i es barallava. Estaven agressius, intentaven agafar els pots i ens amenaçaven".
La companyia italiana que produeix Nutella, Ferrero, ha comunicat a través del seu compte de Twitter que la firma no té res a veure amb el descompte fet pel supermercat. "Voldríem deixar clar que aquesta promoció va ser decidida unilateralment per Intermarché. Deplorem les conseqüències d'aquesta operació, que crea confusió i decepció en l'esperit dels consumidors", ha dit Ferrero.
[Opération promotionnelle #Intermarché #Nutella] Nous souhaitons préciser que cette promotion a été décidée de manière unilatérale par l’enseigne Intermarché.
— Ferrero en France (@FerreroFr) 25 de enero de 2018
Nous déplorons les conséquences de cette opération qui créent confusion et déception dans l’esprit des consommateurs.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- 10 famosos assenyalats
- Cas Koldo Aquestes són les "diferències irreparables" que han motivat el canvi d’advocat d’Ábalos
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- L’ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Assemblea de Compromissaris: la UEFA volia castigar el Barça sense jugar la Champions una temporada, segons revela Laporta
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran