Almenys tres persones, entre elles un dels terroristes, han mort aquest diumenge en un atac armat contra un complex turístic freqüentat per occidentals als afores de Bamako, la capital de Mali, segons han informat fonts policials malians. Els atacants també han ferit 14 persones, entre elles maliencs i estrangers, i temporalment han agafat desenes d'ostatges.
L'assalt s'ha iniciat quan quatre homes armats amb rifles kalàixnikov han irromput en el popular 'resort' Kangaba, freqüentat per occidentals durant els caps de setmana, i han disparat als clients al crit d''Al·là és gran'.
Ajudades per tropes franceses, les forces de seguretat locals s'han dirigit ràpidament al lloc dels fets i han aconseguit alliberar 32 ostatges, entre malians i estrangers.
Notícies relacionadesUn dels terroristes ha sigut abatut, un altre ha resultat ferit i un tercer ha aconseguit fugir. Es desconeix el parador del quart assaltant.
Tanquem aquí el fil en directe obert per informar sobre el desenvolupament d'aquest atac gihadista. Gràcies per la seva atenció.
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
Fa 3128 dies
- Crisi a Teheran Trump sospesa una intervenció militar a l’Iran en suport a les protestes contra el règim
- Violència masclista Els Mossos han evitat el matrimoni forçat de 47 dones i nenes a Catalunya des del 2021
- Vies amb molt trànsit MAPA | Aquestes són les carreteres catalanes més perilloses per a les motos
- 670 litres per metre quadrat Dos anys de pluja en la mitjana històrica de Barcelona consoliden els eixos verds i prometen una primavera esplendorosa
- AQUESTA NIT A JIDDA El Barça busca assestar el cop final al Reial Madrid de Xabi Alonso en la final de la Supercopa
