Barron Trump, el fill passota del nou president dels EUA
El nen, de 10 anys, no va escatimar gestos d'avorriment i cansament durant la presa de possessió de Donald Trump
/
Barron Trump està cridat a convertir-se en un dels protagonistes insospitats de l'era Trump. El fill menor del nou president dels Estats Units va tornar a mostrar aquest divendres, durant la presa de possessió del seu pare, l'aire passota que ja havia exhibit durant la campanya electoral.
El nen, de 10 anys, no va escatimar gestos d'avorriment i cansament durant la cerimònia, en què ni tan sols va intentar dissimular els seus badalls.
Notícies relacionadesBarron Trump és l'únic fill de Donald Trump amb la seva dona actual, Melania Trump. Nascut el 20 de març del 2006, parla tres idiomes (anglès, eslovè -la llengua de la seva mare- i francès) i es traslladarà a la Casa Blanca quan acabi el curs escolar. De fet, serà l'únic fill del mandatari que viurà a la residència oficial del president dels Estats Units.
El dirigent té quatre fills més de matrimonis anteriors. La seva primera dona, Ivana Trump, és la mare de Donald Jr., Ivanka i Eric. Marla Maples, la seva segona dona, és la mare de Tiffany.
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Dos anys després de la investidura Així serà la consulta a la militància de Junts per trencar amb el PSOE: pregunta i dates
- Ruptura Sánchez es compromet amb Junts a desbloquejar la seva iniciativa contra la multireincidència després de la mediació del PNB
- Festes Un ‘influencer’ italià revela per què les ressaques a Espanya són diferents de les d’altres països
- Reivindicació laboral La vaga del metall talla carreteres de Barcelona a primera hora i porta la protesta al centre de la ciutat
- Catalunya Parcs temàtics de por i monuments encantats: on celebrar Halloween
- El PSOE ignora l’origen dels 181.150 euros que va avançar la trama Koldo
