TERROR A FRANÇA
Els francesos tiren pedres i escupen al lloc on va morir el terrorista del camió de Niça
Desenes de persones han començat a llençar pedres o trossos d'escombraries al paviment on Lahouaiej va caure mort
Al passeig dels Anglesos hi ha centenars de rams de flors per honrar les víctimes. No obstant, hi ha un lloc on molts francesos estan realitzant un 'homenatge' molt diferent. És el lloc on el terrorista Mohamed Lahouaiej Bouhlel va ser abatut per la policia després d'atropellar la multitud amb el seu enorme camió.
En aquest lloc, desenes de persones han començat a tirar pedres i a escopir sobre el tros de paviment en què Lahouaiej va caure mort. S'hi acosten i escupen o tiren una pedra o una mica d'escombraries.
Notícies relacionadesL'escena ha arribat fins i tot a molestar alguns vianants, que han reaccionat dient: "Això no està bé".
L'escena ha sigut recollida pel periodista italià Enrico Fedocci, que l'ha emès mitjançant el Facetime.
Temes:
- Celebració a barcelona Festa i prec: "Alexia, queda’t"
- Apunt El Barça passa de l’èxtasi al vertigen
- L’ASCENS El Deportivo puja a Primera Divisió després de vuit anys a l’infern
- El final d’una era El futbol anglès acomiada Guardiola com "un geni"
- LA PLANIFICACIÓ El Barça prioritza l’arribada d’un ariet i deixa de banda la del central
