CURIOSA ENSOPEGADA
Un antiavalots xoca contra la paret quan intentava dispersar activistes de Femen
Unes 25 dones en 'topless' es van concentrar davant la seu del Palau de Justícia de París
Un policia xoca contra la paret a l’intentar interceptar una activista de Femen, a París, aquest dilluns. /
Un agent antiavalots de la policia francesa va acabar xocant violentament contra una paret mentre intentaven dispersar una manifestació de les activistes feministes Femen. L'agent va intentar, amb l'escut, immobilitzar una de les noies que s'havien concentrat aquest dilluns davant el Palau de Justícia de París. No obstant, va calcular malament i no només va permetre que la noia aconseguís esquivar-lo sinó que la inèrcia que portava el va fer impactar contra el mur.
Unes 25 activistes de Femen s'havien concentrat en 'topless' per protestar per la sentència que condemna l'activista Iana Zhadanova a pagar 1.500 euros de multa per haver destruït una estàtua de cera del president rus, Vladímir Putin, al museu Grevin al mes de juny.
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 70.048, segon premi de la Loteria de Nadal 2025
- Els votants de Sánchez se’n van amb Vox
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 79432, primer premi, el Gordo de la Loteria de Nadal 2025
- Festes Viu un Nadal de somni per a tota la família als Pirineus catalans amb activitats gratuïtes, tallers i concerts: només al desembre
- IRTA-CReSA L’auditoria del Govern considera «segur» el laboratori d’on se sospita que va sortir el brot de pesta porcina
- ¿Què han votat els teus parents en les eleccions d’Extremadura? Mapa de resultats carrer a carrer
- SORTEIG DE NADAL 2025 El Gordo premia hotelers que van alimentar els bombers en els incendis de Lleó: «Ho hem sabut a l’anar a donar menjar a les vaques»
- 'EL SEGON CAFÈ' A LA2CAT L'Editorial de Cristina Villanueva: Entre Números i Silencis
