Tropes russes obren foc contra una base naval ucraïnesa a Crimea
Els soldats moscovites s'han emportat telèfons mòbils i vehicles, però no hi ha hagut cap ferit en l'escaramussa

Un soldat ucraïnès, en una base a Crimea, aquest dilluns. /
Tropes russes han obert foc aquest dilluns amb rifles automàtics contra una base naval ucraïnesa a Crimea, segons ha denunciat un oficial a l'agència de notícies Interfax.
L'oficial, que no s'ha volgut identificar, ha assegurat que les tropes russes han entrat a la base, a prop de la localitat de Bakhtxisarai, i han robat els telèfons mòbils i s'han emportat vehicles ucraïnesos. Cap soldat ucraïnès ha quedat ferit i el comandant de la base ha intentat en tot moment dialogar i arribar a una solució negociada.
Les forces russes controlen nombroses instal·lacions militars per tota la península de CrimeaCrimea. No obstant, fins ara no havien arribat a obrir foc contra les tropes ucraïneses.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026