El Periódico de L'Hospitalet

El líder d’un grup criminal
Detingut a l’Hospitalet de Llobregat un fugitiu buscat per la policia francesa per tràfic de drogues
Els veïns de Badalona i l’Hospitalet se senten més insegurs que els de Barcelona
Dos detinguts per traficar amb cocaïna en un pis ocupat de l’Hospitalet
¿Qui guanyarà les eleccions a l’Hospitalet de Llobregat 2023? Aquestes són les prediccions més enllà de les enquestes

La Policia Nacional ha detingut a l’Hospitalet de Llobregat un fugitiu buscat per la policia francesa per tràfic de drogues. Segons el cos, el detingut, que tenia una ordre europea de detenció i entrega emesa a finals d’abril, estava vinculat a una organització criminal dedicada al tràfic de cocaïna i cànnabis a Nimes (França).
Després de quedar desmantellada per la policia i amb més d’una desena d’arrestats, l’home va poder fugir cap a Espanya malgrat tenir una condemna en ferm del març del 2021 d’11 anys de presó, pendent de complir íntegrament.
La policia francesa va alertar l’espanyola de la possible visita d’una amiga íntima del fugitiu a Barcelona. Gràcies a les tasques de vigilància, els agents van establir un dispositiu que va permetre detenir l’home a l’Hospitalet de Llobregat. En el moment de l’arrest, portava documentació falsa per amagar la seva veritable identitat. L’home va passar a disposició del Jutjat Central d’Instrucció número 4.
Llegeix totes les notícies de l’Hospitalet de Llobregat a EL PERIÓDICO l’Hospitalet
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Escàndol a la Casa Blanca Trump anuncia una demanda contra ‘The Wall Street Journal’
- La guerra del Pròxim Orient Netanyahu truca al Papa arran de l’atac a l’única església catòlica de Gaza
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"