El Periódico de L'Hospitalet

Hospitalet

A l'estadi Municipal

El campus de Jordi Alba, novament a l'Hospitalet

El blaugrana presenta la tercera edició del campus en què els joves treballaran aspectes tècnics del joc i també els valors de l'esport

1
Es llegeix en minuts
Q. F. / L'Hospitalet de Llobregat

L'Hospitalet acollirà aquest estiu el tercer Campus Jordi Alba per a nois i noies de 6 a 16 anys, que tindrà lloc del 29 de juny al 17 de juliol a l'Estadi Municipal de l'Hospitalet.

El Campus Jordi Alba, que aquest any tindrà un apartat de tecnificació específic per a porters, planteja un doble objectiu.

D'una banda, treballar tots els aspectes bàsics per a un futbolista, com són el control de la pilota, l'assistència, el regateig, el joc de cap, la conducció o el xut, a més de diferents aspectes tècnics, tàctics i mentals, com la visió de joc, la col·locació al camp o l'anticipació, entre altres.

I d'altra banda, promoure els valors que Jordi Alba considera principals, i que es poden aplicar a altres aspectes de la vida: el treball en equip, la humilitat, el ‘fair play’ i la capacitat de no rendir-se mai.

Les sessions es portaran a terme a les instal·lacions de l'Estadi Municipal de l'Hospitalet i el Poliesportiu Municipal Bellvitge Sergio Manzano, on es faran activitats de natació.

Notícies relacionades

Més notícies de l'Hospitalet