Oportunitat amb preu rebaixat per adquirir una antiga fàbrica d’arròs a Tortosa
El terreny en què s’ubicaven les instal·lacions de la reconeguda marca Nomen a la localitat porta mesos a la venda i compta amb enormes i interessants possibilitats
Amb una considerable rebaixa de preu, estan a la venda les instal·lacions i el terreny que acollien l’antiga fàbrica de Nomen a Tortosa. La propietat va sortir al mercat fa uns mesos i suposa una interessant oportunitat d’inversió.
Ubicació i instal·lacions
Es tracta d’una parcel·la amb un total de 12.000 metres quadrats, està localitzada concretament al barri de Ferreries. Som, per tant, davant un terreny amb una ubicació ideal, al marge dret del riu Ebre al seu pas pel conegut municipi de Tortosa.
En aquesta ubicació estratègica, s’uneix el potencial de les mateixes instal·lacions, ja que s’hi troben les naus i els edificis en què es produïen tones d’arròs fa només uns anys. Com a referent de la indústria arrossera, des d’aquesta fàbrica de Nomen es distribuïa i exportava la seva constant i puntera producció d’arròs.
Aquest solar industrial en venda a Tortosa està totalment tancat, compta amb accés asfaltat, disposa de pou, aigua potable i electricitat, així com de clavegueram.
A totes aquestes característiques, s’uneix el fet que aquests terrenys en venda a Tortosa s’alcen sobre sòl industrial, que també és edificable.
Visita als terrenys en venda de la fàbrica de Nomen a Tortosa
Amb tota aquesta informació sobre la taula, qualsevol persona interessada en visitar les instal·lacions d’aquest atractiu terreny en venda a Tortosa pot sol·licitar més informació sobre el mateix en l’enllaç facilitat o contactar directament amb els seus propietaris trucant al telèfon 977 450 040, de dilluns a divendres en l’horari comprès entre les 8.00 i les 13.00 hores.
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- La cuina d’una obra mestra Rosalía, una cap que sap escoltar
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- LA CLAU En l'elefant de Manuel Valls
- Imprudència mèdica Condemnats a penes de presó dos metges que es van deixar una tovallola a l’abdomen d’una pacient
- Funció Pública La Generalitat traurà 542 places addicionals de funcionari aquest any, la meitat dels quals de Bombers
- FISCALITAT Hisenda ajorna Verifactu fins al 2027 i dona un respir a més de 3,5 milions de pimes i autònoms
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: El relat de Pedro Sánchez
- Després de la picada d’ullet del president Junts manté el veto al Govern i desconfia de les promeses de Sánchez: «No cola»
