¿Quants diners necessito per llogar un pis o una habitació a Barcelona?
Les tipologies de vivendes de lloguer a Barcelona són d’allò més variades, així com els seus preus

El mercat del lloguer a Barcelona compta amb una oferta d’allò més àmplia. La ciutat ofereix des de luxosos allotjaments a les seves millors zones, fins a confortables apartaments amb ubicacions cèntriques. Així mateix, a Barcelona també es poden trobar nombroses habitacions per llogar en pisos compartits. En vista de tots aquests escenaris, el rang de preus dels pisos de lloguer a Barcelona és molt ampli. Aquest varia en funció del tipus de vivenda, així com de la ubicació i condicions d’aquesta.
Per analitzar més al detall el preu de la vivenda de lloguer a Barcelona, hem seleccionat tota una sèrie d’immobles llestos per ser llogats a la ciutat.
Pisos, apartaments i habitacions de lloguer a Barcelona
Pis de 4 habitacions de lloguer al Raval
Ampli pis de 114 m2 de lloguer al barri del Raval. La vivenda compta amb 4 habitacions i es lloga completament moblada. Cuina equipada.
Preu: 1.400 euros/mes
Més informació i fotografies a Pis de lloguer al Raval, Barcelona.

Pis de lloguer a Sarrià, Barcelona
Pis lluminós, amb 3 habitacions, bany complet, gran saló-menjador i cuina equipada. Vivenda amb ascensor, ubicada en zona molt tranquil·la, semi de vianants.
Preu: 1.045 euros/mes
Més informació i fotografies a Pis de lloguer a Sarrià, Barcelona.

Apartament de lloguer a la Teixonera, Barcelona
Modern apartament de disseny llest per llogar. Vivenda de 54 m2, amb 1 habitació i 1 bany. Cuina americana oberta al saló. Es lloga totalment equipat.
Preu: 990 euros/mes
Més informació i fotografies en Lloguer d’apartament a la Teixonera, Barcelona.

Apartament de lloguer al Raval, Barcelona
Còmode apartament totalment equipat i moblat per llogar al Raval. Vivenda amb 1 habitació, 1 bany i cuina i saló integrats. Immoble molt lluminós.
Preu: 950 euros/mes
Més informació i fotografies en Apartament de lloguer al Raval, Barcelona.

Habitació de lloguer a Esquerra de l’Eixample, Barcelona
Elegant habitació en pis compartit al cor de Barcelona. Cambra equipada, a vivenda amb cuina, saló i bany com a zones comunes.
Notícies relacionadesPreu: 425 euros/mes
Més informació i fotografies en Habitació de lloguer a Barcelona.

- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- BARCELONA - GIRONA (2-1) Araujo, el nou davanter centre de Flick, desferma la bogeria a Montjuïc
- Barcelonejant La fórmula de la Coca-Cola de Josep Cuní
- Actualització del codi ètic Barcelona en Comú limita a 12 anys els mandats dels càrrecs electes però obre la porta a excepcions en ple debat de la successió de Colau
- Obituari Mor Enric Canals, exdirector i membre de l’equip que va fundar TV3
- Deriva autocràtica Susan Stokes, investigadora de la Universitat de Chicago: «Als EUA tenim un president que actua com un dictador»