Carreteres
Entra en vigor el nou límit de velocitat a l’AP-7 de 100 per hora entre Granollers i el Papiol
La mesura s’ha impulsat des de Govern espanyol i Generalitat per reduir el nombre de sinistres en aquest tram

El Servei Català de Trànsit ha informat que ha entrat en vigor el nou límit de velocitat de 100 quilòmetres per hora en el tram Granollers-el Papiol de l’AP-7, del quilòmetre 133 al 161.
És una de les mesures del pla d’actuació pactat a principis de novembre entre el Govern i el Ministeri de Transports per reduir la sinistralitat.
El pla preveu actuar en quatre trams de l’autopista, que sumen 83 quilòmetres.
A part de l’esmentat, la reducció s’aplicarà també en el tram Calafat-l’Ampolla.
En el tram Altafulla-Constantí, direcció sud, es col·locarà un radar de tram per garantir que no se superin els 120 quilòmetres per hora.
Notícies relacionadesFinalment, a la ronda de Girona, un dels quatre carrils es convertirà en un vial reservat a les incorporacions i sortides.
Llegeix totes les notícies de Granollers a EL PERIÓDICO Granollers
- Seguretat Social Calcula com et queda la pensió el 2024: això és el que cobraràs | CALCULADORA
- Les seqüeles de la pandèmia Quasi 800.000 espanyols tenen boira mental per la ‘long covid’
- Els pàrquings municipals es convertiran en ‘hubs’ de mobilitat
- Les seqüeles de la pandèmia "És com si el cap no em funcionés"
- El suspens a PISA reobre el debat sobre l’aprenentatge
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- Conflicte armat Guerra Rússia-Ucraïna, en directe: últimes notícies del conflicte
- Prohibit avorrir-se Tragaldabas: un restaurant on et pots convertir en golafre
- Multimèdia | Guerra a Israel i Gaza: així evoluciona el conflicte