Exigència personal

La petició imprescindible de Pep Guardiola quan dorm en un hotel: «Volia que l’habitació no fos només per dormir»

La petició imprescindible de Pep Guardiola quan dorm en un hotel: «Volia que l’habitació no fos només per dormir»
1
Es llegeix en minuts
Ricardo Castelló

Pep Guardiola sempre dona temes de conversa, tant dins com fora del terreny de joc. El tècnic del Manchester City és un personatge peculiar que desperta constantment interès, i l’última curiositat que ha sortit a la llum ha deixat tothom bocabadat.

El responsable de revelar-la va ser Marc Boixasa, que va començar fent pràctiques al FC Barcelona i al Sevilla, per a més tard convertir-se en cap del primer equip del Manchester City durant cinc temporades, treballant colze a colze amb l’entrenador català. Actualment exerceix com a director esportiu a Five Eleven Capital.

Boixosa va acudir als micròfons de la Cadena SER per parlar de moltes coses, entre les quals com és treballar amb Guardiola. Primer de tot, va explicar que «un cap d’operacions s’encarrega de la logística de l’equip i ha de saber donar resposta ràpida als imprevistos que sorgeixen en el dia a dia».

Sobre la seva experiència al Manchester City, Boixosa va assegurar que «van connectar molt amb Pep Guardiola, és molt treballador i exigent però jo també ho soc».

@quethijugues 💥 «Pep Guardiola a la seva habitació sempre demanava…» 🤝 "Vaig tenir una reunió molt interessant amb Carles Naval que em donava certs consells" 🔗 https://cadenaser.com/cataluna/2025/10/13/marc-boixasa-alan-pace-ja-parlava-de-lespanyol-al-2022-sercat/ 🎥 Marc Boixasa, excap d'operacions al Manchester City, amb @LuMartinBCN al #QTJ ♬ sonido original - Què T’hi Jugues!

Abans de començar a treballar amb el tècnic català, va haver de reunir-se amb diversos representants del Barça i del Bayern, a petició de Txiki Begiristain: «Vaig tenir una reunió molt interessant amb Carlos Naval, i em va donar certs consells, i també vaig parlar amb Kathleen Krüger, team manager del Bayern de Múnic. Quan tens posicions similars, sempre intentes ajudar-te. Tot i que parlis amb clubs rivals al camp, a fora ens ajudem».

Notícies relacionades

Una de les peticions habituals que Guardiola feia en els viatges era que a la seva habitació hi hagués una taula amb cadires, ja que volia reunir membres del cos tècnic i jugadors per mantenir xerrades i mostrar imatges.

«Ell volia que l’habitació no fos només per dormir, sinó que fos per treballar», va revelar Boixosa a la Cadena SER.