Enllaç al juliol
La desesperançadora predicció del Maestro Joao sobre el casament de Tamara Falcó
Cinquanta dissenyadors pugnen per fer el vestit de núvia a Tamara Falcó
Cristina Pardo, a Tamara Falcó després de quedar-se sense vestit de núvia: «Si vols, et deixo el meu»
Jorge Javier Vázquez no calla i deixa en evidència Tamara Falcó: «Ja no puc més»

joao
A tan sols dos mesos de l’enllaç entre Tamara Falcó i Íñigo Onieva, el Maestro Joao ha compartit una nova predicció que no ha deixat indiferent a ningú. Després de la polèmica entre la marquesa de Griñón i Sophie et Voilà pel vestit de núvia, l’endeví ha anunciat que el casament està «agafat»: «Ella es casarà tot i que sigui amb una camisa de dormir, perquè ella ja s’ha de casar amb punt d’honor després de tot el que ha passat», ha assegurat.
Les previsions del vident no són per a res esperançadores, ja que, segons les seves pròpies paraules, aquest matrimoni «durarà poquet» i «Tamara serà feliç, però amb un altre amor». Malgrat tot, el Maestro Joao ha allargat una mà a l’aristòcrata de 41 anys: «Si m’estàs veient, necessites que et faci una neteja total». Finalment, el futuròleg ha afirmat que no veu Tamara amb fills: «Jo la veig com més mongívola i de resar el Parenostre», ha concloòs.
Auguris consistents
Caa destacar que l’endeví no ha tocat ni una coma respecte a la seva última predicció. Ja al gener, el Maestro Joao va anticipar que, tot i que se celebraria el casament, el matrimoni entre Falcó i Onieva no duraria gaire: «És una pena, perquè no els veig una llarga trajectòria, però no per engany ni res; de vegades, quan es punxa una roda li poses una pedaç i no es pot continuar utilitzant», va augurar en aquell moment.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- Elecció al Vaticà L'estatunidenc Robert Francis Prevost esdevé el 267è Papa sota el nom de Lleó XIV
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Obertura de diligències La Fiscalia Europea investiga per malversació el supercomputador quàntic de Barcelona impulsat per Sánchez
- Enginyeria genètica Els creadors dels llops gegants de Joc de Trons afirmen que són a prop de «tornar a la vida» els tigres de Tasmània
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Habemus Papam Qui és el nou Papa? Així és Robert Francis Prevost, elegit nou Pontífex Lleó XIV