Parella des de fa mesos
Laura Escanes, enamorada del cantant Álvaro de Luna, segons ‘Lecturas’
#casiToelrrato: Laura Escanes i Risto Mejide se separen
L’exparella de Risto Mejide i el seu nou amor han disfrutat d’uns romàntics i apassionats dies a Tenerife

Des que fa un mesLaura Escanes i Risto Mejide van anunciar el final del seu amor via comunicat han plogut un munt de de rumors sobre les causes de la ruptura de la mediàtica parella. La diferència d’edat, la rutina, una tercera persona en discòrdia... Però aquest dimecres, la revista ‘Lecturas’ publica en exclusiva i en portada la identitat de la que seria la nova parella de Laura Escanes. Es tracta del cantant Álvaro de Luna.
Segons la revista, Laura Escanes i Álvaro de Luna surten des de fa mesos. I ho demostra publicant unes fotografies de la ‘influencer’ i el cantant que no deixen lloc a dubtes: petons, abraçades i molt bona sintonia durant una escapada recent a Tenerife.
Assegura ‘Lecturas’ que Laura i Álvaro ja estaven junts quan la model va trencar, fa poc més d’un mes, amb Risto Mejide, el pare de la seva filla Roma.
De Luna hauria aparegut en la vida de la model, sempre segons la revista, després que aquesta tingués un afer amb el ‘youtuber’ Mister Yagger (Alberto Redondo) i poc abans que anunciés la seva separació del publicista.
Va ser la mateixa revista la que va presentar al ‘youtuber’ com la nova parella d’Escanes 10 dies després de la seva ruptura amb Risto. Aquella notícia, els protagonistes se la van prendre a broma. Mister Jägger va pujar una foto en el seu perfil de Twitter en què apareixia una dona tancada en una gàbia. Escanes també s’ho va agafar amb humor: «Camí del meu quart nòvio aquesta setmana». I Risto va seguir el mateix camí presentant la seva «nova il·lusió», un llibre.
Aquest dimecres ‘Lecturas’ afirma que Escanes i De Luna es deixen veure junts pel carrer, en públic. Per exemple, en un conegut bar de Lavapiés (Madrid), on el cantant sol anar sempre amb uns amics. També va veure Laura entrar i sortir del domicili que té el sevillà a Malasaña.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer