Junts en una festa
Bigote Arrocet i Bárbara Rey, relació sorpresa
La crònica rosa ha ofert aquest dimarts la notícia d’un inesperat idil·li sorpresa: Bárbara Rey i Edmundo Arrocet estan enamorats. Una autèntica bomba que la vedet i l’humorista han confirmat en una festa de Nadal organitzada per l’empresària Clara Tena, directora de la revista ‘Madrid Magazine’, al madrileny Hotel Wellington. Tots dos van arribar junts a la festa i van posar d’allò més feliços, presumint d’un incipient festeig que es consolida a passos de gegant i que, molt còmplices, han decidit confirmar abans que acabi l’any.
A l’ull de l’huracà després que Compromís demanés la seva compareixença al Senat per explicar si va cobrar 3 milions d’euros dels fons reservats de l’Estat a canvi del seu silenci sobre la seva presumpta relació sentimental amb el rei Joan Carles, Bárbara Rey ha reaparegut públicament i ho ha fet radiant i de la mà d’Edmundo Arrocet, revelant així el seu secret més ben guardat: està enamorada de l’exnòvio de María Teresa Campos.
Notícies relacionadesLa informació inicial ha sigut publicada per ‘InfoLujo’ en exclusiva. El mitjà assegura que la parella porta més de tres mesos de relació –després de coincidir a ‘Secret Story’, ‘reality’ en el qual va participar Bigote i en el qual Bárbara va exercir de defensora de la seva filla Sofía Cristo– i van confirmar el seu festeig a tots els assistents a la festa, en la qual van presumir d’una química i una complicitat més que evident que revela que això seu podria anar més seriosament del que pensem, tot i que ho han mantingut en secret fins ara.
En declaracions a ‘Vanitatis’, Rey no ha precisat la naturalesa de la relació, tot i que ha insinuat que és més que una amistat: «Hem sigut molt amics i ara reprenem la relació. Som amics i Déu dirà».
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
- Els últims espeternecs de la borrasca Emilia encenen avisos per pluja i tempestes al litoral mediterrani
